Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی کسب مقام نخست توسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در لیگ ستارگان بورس از بین ۶۴ تیم داخلی و ۵ تیم خارجی از کشورهای عمان، ترکیه، عراق و سوریه را تبریک گفت.

وی با تأکید بر اینکه مطابق با آیین‌نامه تشکیل تیم‌های پایه، تخصصی و حرفه‌ای در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شرط تشکیل تیم‌های تخصصی و حرفه‌ای کسب مقام در مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی است، اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران شرق می‌تواند نخستین تیم حرفه‌ای بورس دانشگاه آزاد اسلامی را با برخورداری از حمایت‌های معنوی و مالی ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق که به مقام قهرمانی رسید، تیم دانشگاه ایلام، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به ترتیب مقام‌های بعدی را کسب کردند.

این مسابقات با هدف سنجش توانایی و آشناسازی دانشجویان با بازار سرمایه و مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت در این عرصه به صورت سالانه توسط سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برگزار می شود.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در پیامی کسب مجدد عنوان قهرمانی تیم‌ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور