Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:02:13 GMT

قطع وابستگی به واردات لاستیک سنگین از اولویت‌ها است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۹۹۸۰

قطع وابستگی به واردات لاستیک سنگین از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رحمانی بعد از ظهر شنبه در بازدید از کارخانه کویر تایر بیرجند اظهار داشت: شرکت کویر تایر بخش مهمی از تایر کشور را تأمین می‌کند که از این جهت برای کشور دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه تأمین لاستیک سنگین و قطع وابستگی در این زمینه یکی از اولویت‌های دولت در سال جاری است، بیان کرد: تحقق این امر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بوده که با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت‌های خوبی در بخش صنعت داریم که بیشتر موارد بیش از نیاز کشور است، بیان داشت: با این وجود لاستیک سنگین از معدود مواردی است که وابسته هستیم به گونه‌ای که تا سال گذشته بالغ بر ۷۰ درصد وابسته بودیم.

رحمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج طرح در سطح کشور در زمینه تولید لاستیک سنگین در دست اجرا بوده که کارخانه کویر تایر بیرجند یکی از آن هاست، بیان داشت: این طرح‌ها در اولویت قرار دارد و به هر طریق ممکن به حل مشکلات پیش روی آن کمک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا به هر طریق ممکن امسال تعطیلی واحد تولیدی نداشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: کشور در حال صنعتی شدن است و در این شرایط بحث حمل و نقل یکی از بازارهای خوب آینده است.

رحمانی با اشاره به مشکلات کویر تایر بیرجند گفت: موضوع تسهیلات مورد نیاز برای طرح توسعه این کارخانه از طریق رئیس کل بانک مرکزی مطرح و پیگیری می‌شود.

کد خبر 4707357

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رضا رحمانی بیرجند هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان ماه محرم یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی گناوه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ آب و هوای مناسب، برداشت نو برانه‌ها، غنچه کردن گل‌های محمدی و رویش آلاله‌ها در کنار اماکن تاریخی از جاذبه‌های گردشگری کاشان درفصل بهار است.
اردیبهشت که می‌شود گردشگران بسیاری برای لذت از عطر خوش باغ‌های گل محمدی کاشان را برای سفر انتخاب می‌کنند و عطر گل و گلاب کوچه‌ها و خیابان‌ها را در بر می‌گیرد و زن و مرد، پیر و جوان در کنار هم به چیدن گل‌های سرخ محمدی مشغول می‌شوند.
مراسم گلاب گیری کاشان از نیمه اردیبهشت شروع می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • بازار لاستیک ترمز برید