Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@22:30:50 GMT

مخابره خبری که همیشه انکار می‌کردند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۰۴۰۴

مخابره خبری که همیشه انکار می‌کردند

ما پهپاد جاسوسی آمریکا را زدیم و با صدای بلند گفتیم که زدیم و لاشه اش را نشان دادیم؛ اما توهم و عقده گشایی ذهنی ترامپ، هیچ ما به‌زایی نداشت؛ بنابراین لاشه پهپاد هم در کار نبود و دروغش برملا شد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:


۱- یادتان هست ترامپ دفعه قبل مدعی شد پهپاد ایرانی را زده اند اما دروغش معلوم شد؟ اولا ما پهپاد جاسوسی آمریکا را زدیم؛ ثانیا با صدای بلند گفتیم که زدیم؛ و ثالثا لاشه اش را نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما توهم و عقده گشایی ذهنی ترامپ، هیچ ما بازایی نداشت. بنابراین لاشه پهپاد هم در کار نبود!

۲- ترامپ حالا می گوید ماهواره بر ایران قبل از پرتاپ منفجر شده است. او عکسی مبهم منتشر کرده که می تواند هر جایی از دنیا باشد. ما سریع الرضا هستیم. او حتی اگر یک ویدئوی 30 ثانیه ای هم از انفجار ادعایی منتشر کند، قبول می کنیم!

۳- وزیر ارتباطات، ماهواره ناهید را که قرار است با ماهواره بر به فضا برود، به نمایش گذاشته؛ بنابراین اصلا ارسال ماهواره بر اتفاق نیفتاده. اگر هم قرار بود، موشک ماهواره بر با آن هیبت منفجر شود، بی تردید بدتر از توپ و بمب صدا می کرد.

۴- اصلا فرض کنیم ایران موشک ماهواره بر شلیک می کرد اما در یکی از مراحل منفجر و موفق به قرار دادن ماهواره در مدار نمی شد؛ باز هم اتفاق عجیبی نبود. سالانه در آمریکا، روسیه، چین، ژاپن و کره شمالی، ده ها پرتاب ناموفق و انفجار ماهواره و فضا پیما رخ می هد. آیا ایران آنها را می زند؟! 

۵- ترامپ می خواست القا کند که ماهواره بر ایران توسط دشمنانش منفجر شده؛بی آن که سند معتبری رو کند. صهیونیستهای بیچاره هم دنبالش دویدند!

۶- ترامپ نمی خواست اما پیامی مهم را که همواره  آمریکایی ها می کوشند سانسور کنند، به دنیا مخابره کرد: ایران با وجود تحریم های شدید،  چنان در فناوری های پیشرفته و انحصاری رشد کرده که در زمره 6-7 کشور فعال در ارسال ماهواره بر به فضا درآمده است.

۷- ایران بر خلاف میل آمریکا، سالهاست وارد کلوپ دارندگان فناوری ماهواره و ماهواره بر شده است؛ همچنان که در حوزه هسته ای توانست. این در حالی است آمریکایی ها همواره پیشرفت های ایران از این نوع را سانسور و انکار کرده و فتوشاپ خوانده اند!

۸- نکته مهم همین جاست: سامانه فنی- انسانی پیشرفته ای که دشمن نتوانست با خرابکاری و ترور و تحریم از بین ببرد، پای میز مذاکره، جدی ترین آسیب را دید.

۹- دشمن می خواهد - و ان شاء الله دیگر نخواهد توانست- به برنامه موشکی و فضایی و نفوذ راهبردی منطقه ای ایران در پای میز مذاکره  ضربه بزند. بقیه حرف ها لاف و رجز است که امثال ترامپ می خوانند و نباید جدی گرفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی آمریکا پهپاد ایران جاسوسی محمد ایمانی ترامپ مشرق ژاپن امریکا روسیه چین کره شمالی برنامه موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن

آمریکا رسما به سرنگونی دومین پهپاد گران قیمت خود از نوع ام کیو ۹ در سواحل یمن اعتراف کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

در ادامه یک مسئول دیگر دولت آمریکا اعتراف کرد که احتمالا یمنی‌ها پهپاد ام کیو 9 ارتش آمریکا را سرنگون کرده‌اند و مسئله در دست بررسی است.

پهپاد ام کیو 9 ساخت شرکت جنرال اتمیکس است که ارزش آن، 32 میلیون دلار برآورد شده است.

خاطر نشان می شود نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد دیگر از همین نوع را سرنگون کرده بودند.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

سازمان تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی