Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار البرز گفت: ایثارگران، در سخت‌ترین شرایط کشور جان خود را برای پاسداری از انقلاب اسلامی به خطر انداختند و رنج‌های بسیاری را متحمل شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، عزیز الله شهبازی استاندار البرز و سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مادر گرامی شهید والامقام «مسعود فاتحی» و جانباز سرافراز 70 درصد «ایوب نجفی» دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار البرز در دیدار با جانباز 70 درصد ایوب نجفی با گرامیداشت ایام دولت و یاد و خاطره کسانی که برای حفاظت از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را از دست‌ داده‌اند، گفت: از خدا می‌خواهم که ما را یاری کند تا در مسئولیت خود اسباب آرامش و رفاه مردم را فراهم کنیم زیرا مهم‌ترین دغدغه شهدا و ایثارگران آرامش، امنیت و رفاه مردم بوده است.
شهبازی گفت: ایثارگران در سخت‌ترین شرایط کشور جان خود را برای پاسداری از انقلاب اسلامی به خطر انداختند و رنج‌های بسیاری را متحمل شدند.
وی افزود: آن‌هایی که جان خود را در عرصه‌های مختلف دفاع از میهن در معرض مخاطره قرار دادند برتر از کسانی هستند که در خانه ماندند.
استاندار البرز عنوان کرد: مسئولان، مسئولیت حفاظت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی را دارند. امید است دعای خیر خانواده شهدا و ایثارگران بدرقه راه ما برای جلب رضایت و رفاه مردم باشد.

خانواده شهدا ولی‌نعمت‌های انقلاب هستند
رستمیان نیز در دیدار با خانواده شهید معظم «غلامحسین آلاداغلو» که با همراهی استاندار البرز برگزار شد، شهیدان رجایی و باهنر را دو عنصر تأثیرگذار در جهت پیشرفت انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند. خانواده شهدا به‌ عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند که باید قدردان آن‌ها بود.
رستمیان گفت: خانواده شهدا ولی‌نعمت‌های انقلاب هستند و نباید از هر کمکی به آن‌ها دریغ کنیم چون این خانواده‌ها بزرگ‌ترین میراث این انقلاب هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و هماهنگی بیشتر در راستای رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا گام برداریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایثارگران حفاظت انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان