Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکم قطعی اعضای سابق شورای اسلامی شهر بابل با صدور رای قطعی در شعبه 27 دادگاه تجدیدنظر مازندران و شعبه 47 دیوان عالی کشور اعلام شده است و محکومان جمعاً به 19 سال حبس، 33 سال محرومیت از حقوق اجتماعی و 540 ضربه شلاق محکوم شدند.

به گزارش فارس از ساری، 13 شهریورماه سال گذشته بود که خبری از سوی منابع آگاه از بازداشت 5 عضو شورای شهر در ارتباط با جرائم اخلاقی و مالی چند عضو شورای اسلامی شهر بابل در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته بود، اما ساعتی بیش طول نکشید که عصر همان روز این ۵ عضو شورا با حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی سپاه بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری برای آخرین وضعیت پرونده اعضای شورای شهر بابل از سوی اصحاب رسانه ادامه داشت که در این زمینه سیدیونس حسینی‌عالمی دادستان عمومی و انقلاب مازندران با تایید پرونده اعضای شورای شهر بابل به بیان بخشی از این پرونده پرداخت و گفته بود؛ دادستان مرکز مازندران در ارتباط با پرونده بابل شورای شهر بابل که منجر به استعفای چند نفر از اعضای شورای شهر شده بود، گفت: این پرونده به سه بخش تقسیم شد که باید همین روزها اظهارنظر شود.

اکنون بعد از گذشت حدود یکسال حجت‌الاسلام محمدحسن اکبری رئیس کل دادگستری مازندران از صدور حکم قطعی اعضای سابق شورای اسلامی شهر بابل خبر داد و اظهار کرد: اعضای سابق شورای شهر بابل، به دلیل اتهاماتی از قبیل شرکت در تهیه مخفیانه فیلم مبتذل و مستهجن، تهدید به منظور اخاذی و اخذ وجه، شرکت در تهدید از طریق فیلم به منظور کار غیرقانونی، معاونت از طریق تطمیع، تشویق و فریب در تهدید با فیلم به منظور اخاذی، معاونت در تهیه فیلم و تهدید به منظور انجام کار خلاف نسبت به احدی از شکات و رابطه نامشروع، محکوم شده و رای قطعی در این خصوص صادر شده است.

وی افزود: با صدور رای قطعی در شعبه 27 دادگاه تجدیدنظر مازندران و شعبه 47 دیوان عالی کشور، محکومین جمعاً به 19 سال حبس، 33 سال محرومیت از حقوق اجتماعی و 540 ضربه شلاق محکوم شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا

پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت ضد مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

به گزارش مشرق، در بحبوحه افزایش ابهامات درباره دادگاه لاهه که می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین سایر مقامات این رژیم را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه مخفیانه صادر کند، اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین المللی را تهدید کردند.

الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا به دادگاه کیفری بین‌المللی نسبت به صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی هشدار دادند.

به نوشته اکسیوس، اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اعضای کنگره تاکید کردند که در صورت صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی، در این زمینه بر روی قوانینی در حال کار است.

چند روز قبل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین‌المللی دادگستری (لاهه)، این نهاد بین‌المللی را نیز تهدید کرد.

گفتنی است که نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگستری در تلاش است مانع از هرگونه صدور حکم تعقیب بین‌المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین‌المللی لاهه شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟