Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم قطعی اعضای سابق شورای اسلامی شهر بابل خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم قطعی اعضای سابق شورای اسلامی شهر بابل خبر داد.

بیشتر بخوانید: چه کسانی مسؤول فساد شورای شهر بابل هستند؟ افزایش تعداد بازداشت شدگان در پرونده شورای شهر بابل

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: اعضای سابق شورای شهر بابل، به دلیل اتهاماتی از قبیل شرکت در تهیه مخفیانه فیلم مبتذل و مستهجن، تهدید به منظور اخاذی و اخذ وجه، شرکت در تهدید از طریق فیلم به منظور کار غیرقانونی، معاونت از طریق تطمیع، تشویق و فریب در تهدید با فیلم به منظور اخاذی، معاونت در تهیه فیلم و تهدید به منظور انجام کار خلاف نسبت به احدی از شکات و رابطه نامشروع، محکوم شده و رای قطعی در این خصوص صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام قضایی استان مازندران خاطرنشان کرد: با صدور رای قطعی در شعبه ۲۷ دادگاه تجدید نظر استان مازندران و شعبه ۴۷ دیوان عالی کشور، محکومین جمعاً به ۱۹ سال حبس، ۳۳ سال محرومیت از حقوق اجتماعی و ۵۴۰ ضربه شلاق محکوم شدند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی بابل شورای شهر شورای شهر بابل استان مازندران دیوان عالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهادهای مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می رسد که آنها قصد دارند تا بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را طی روزهای آینده به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کنند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت های لیگ برتر را از سر بگیرند.

در جلسه ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی ها واریز شود.

دیگر خبرها

  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا