Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرشاد کاظمی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در نشست هماهنگی شرکت کنندگان و برگزارکنندگان پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما گفت: در کنار برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما چهارمین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی پزشکی و سومین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور و همینطور نخستین نمایشگاه چاپ و بسته بنذی نیز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کاظمی افزود برگزاری این نمایشگاه‌ها با کمک و همدلی سازمان‌های مختلف میسر شده است. علاوه بر این در نمایشگاه پنجم ایران فارما فرصتی برای اهالی فرهنگ رسانه نیز فراهم است. او با اشاره به اینکه این نمایشگاه پیوندی بین فرهنگ و صنعت و جزو معدود نمایشگاه‌هایی است که در این سطح برگزار می‌شود گفت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های ما در این نمایشگاه‌ها حمایت کرده است.   او افزود در چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب پزشکی ۳۸ ناشر تخصصی شرکت کرده اند که تعدادی از ان‌ها نمایندگی چند ناشر خارجی را عهده دارند.   کاظمی ادامه داد: از طرف معاونت فرهنگی ارشاد مانند سال گذشته صد میلیون یارانه تخصیص داده شد و اگر استقبال زیادی از نمایشگاه پنجم ایران فارما صورت بگیرد به این مبلغ اضافه خواهد شد.   او در توضیح نحوه اختصاص یارانه توضیح داد این مبلغ به صورت سی درصد تخفیف در اختیار دانشجویان مقاطع مختلف قرار می‌گیرد و بیست درصد تخفیف نیز از طرف ناشران ارائه می‌شود. به این ترتیب کتاب‌ها به صورت حداقل نیم بها فروش می‌رسند.   مهرشاد کاظمی بیان کرد تمام کتاب‌های نمایشگاه چهارم کتب تخصصی پزشکی جدیدند و طی دو سه سال گذشته چاپ شده اند. تاریخ برگزاری نمایشگاه هم همزمان با بازگشایی نمایشگاه است.   کاظمی ضمن اشاره به اینکه سرویس‌هایی برای تردد دانشجویان به محل مصلی درنظر گرفته شده گفت امسال تسهیلاتی برای دانشجویان شهرستانی درنظر گرفته شده به این نحو که محلی برای اسکان ان‌ها در هتل حرم مطهر امام خمینی (ره) اختصاص یافته است این دانشجویان می‌توانند از طریق یک خط مترو خود را به مصلی برسانند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «آواز آن پرنده آتشین» سمیه کاظمی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کاظمی در این‌رمان اجتماعی، به جامعه جنگ‌زده دهه ۱۳۶۰ نگاه می‌کند؛ جامعه‌ای که با عشق، آرزو، امید، بهت و اندوه همراه بوده است. کتاب همچنین روایتگر داستان زنانی رنج کشیده و مردانی است که صدای بمب و خمپاره به کابوس شان تبدیل شده است.

«آواز آن پرنده آتشین» هم مناسب مخاطبینی است که طعم جنگ را چشیده‌اند و هم مناسب کسانی است که آن ایام را تجربه نکرده اند و فقط روایت هایی به گوش شان رسیده است.

داستان از عشق سودابه به یکی از پسران همسایه آغاز می شود اما این عشق با مخالف برادر سودابه مواجه می‌شود. برادر برای دوری سودابه از پسر، خواهرش را به اهواز می‌فرستد. سودابه بعد از حضور در اهواز با حال و هوای مناطق جنگ‌زده آشنا و در ادامه با ماجراها و واقعیت‌های جنگ روبرو می‌شود.

کد خبر 6098230 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • جزئیات بن خرید از نمایشگاه کتاب برای دانشجویان اعلام شد
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای بیمه‌شدگان جدید تامین اجتماعی
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی/ دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه ایران تجمع می‌کنند
  • وزیر ارشاد: در سامانه مجازی نمایشگاه با تخفیف کتاب بخرید
  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس
  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب