Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@00:06:15 GMT

مهاجم پرسپولیس دلش با تیم نیست

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۲۷۱۰

مهاجم پرسپولیس دلش با تیم نیست

بعد از احمدوند این بار نوبت مهاجم پرسپولیس بود تا نسبت به مدیران باشگاهش در استوری اینستاگرام جبهه گیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دی ماه ۹۳ و با قراردادی یک و نیم ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست؛ بعدها این قرارداد به مدت ۳ فصل دیگر تمدید شد. علی علیپور تنها بازیکن تاریخ شهرآورد است که دو بار موفق شده تک گل ۳ امتیازی برای تیمش بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور که این روزها زمزنه هایی مبنی بر رفتنش در فضای مجازی شنیده می شود ساعتی پیش با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش خطاب به مدیران باشگاه نوشت: 

"برای آدم هایی که حاضر نیستند برای تو از یک گودال بپرند، از اقیانوس عبور نکن. درود بر شما، کفش یا آدم‌ها اگر اذیتت کردند، اندازه تو نیستند..."

شاید نکته قابل توجه تگ شدن ایرج عرب، محمدحسن انصاری‌فرد و محسن خلیلی در این استوری باشد. مشخص نیست در باشگاه پرسپولیس چه می گذرد چند روز گذشته نیز احمدرضا احمدوندی یک استوری اعتراض آمیز نسبت به مدیران باشگاه منتشر کرده بود و نسبت به محسن خلیلی جبهه گیری کرده بود.

کد خبر 387876

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس مدیرعامل پرسپولیس علي عليپور اینستاگرام استوری اینستاگرام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس

بازیکن سابق پرسپولیس یک استوری اعتراضی منتشر کرد.

طرفداری | محمد انصاری با انتشار یک استوری اینستاگرامی به وضع موجود معترض شد.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:

ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد