Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونین برلین موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده با نتیجه 1-3 دورتموند را مغلوب کرده و اولین پیروزی خود در تاریخ بوندسلیگا را کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، اولین لغزش دورتموند در هفته سوم رقم خورد و این تیم در مقابل تیم تازه صعود کرده یونین برلین با نتیجه 1-3 مغلوب شد تا شش امتیازی باقی بماند. یونیون برلین که امسال برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود راهی بوندسلیگا شده، در دو بازی ابتدایی موفق به کسب تنها یک تساوی شده بود و اولین پیروزی تاریخ این باشگاه در بالاترین سطح فوتبال آلمان در مقابل یکی از مدعیان سنتی این کشور رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقایق ابتدایی حملات دو تیم نتیجه ای نداشت، اما در دقیقه 25 یونین برلین به گل اول دست یافت. ارسال کرنر زمینی و دقیق در ابتدای محوطه با ضربه دقیق ماریوس بولتر همراه شد و بر خلاف انتظار یونیون برلین به گل اول دست یافت.

 

اما این برتری پایدار نبود و دورتموند موفق شد خیلی زود و با ضربه دقیق پاکو آلکاسر از دهانه دروازه به گل تساوی دست یابد و بازی 1-1 شود. در ادامه نیمه دوم حملات دو تیم منجر به گل نشد و در نهایت بازی در نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

اما دوباره این یونیون برلین بود که در اوایل نیمه دوم به گل رسید. باز هم این ماریوس بولتر بود که روی ریباند یک موقعیت تک به تک موفق شد با ضربه ای زمینی و دقیق دروازه دورتموند را باز کند.

 

اما این پایان کار نبود و سباستین آندرسون در دقیقه 76 موفق شد گل سوم را نیز برای یونیون برلین به ثمر برساند تا کار دورتموند برای بازگشت دشوارتر شود. در ادامه تلاش دورتموند نتیجه ای نداد و یونیون برلین موفق شد با نتیجه 1-3 این تیم را مغلوب کند.

 

 

 

 

 

 

بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش