Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مرتضی جعفری ملی پوش اسکی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح رقابت های جام جهانی اسکی بیان کرد: نفرات برتر رنکینگ جهانی دنیا  در جام جهانی به میزبانی دیزین حضور داشتند و مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود. تمام بازیکنان تیم ملی ایران هم قوی ظاهر  شدند. اسکی ورزش لحظه هاست و کوچکترین اشتباه، اسکی باز را  از دور  رقابت خارج می‌کند و حتی باعث آسیب‌های شدید برای ورزشکار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینال جام جهانی در ایتالیا برگزار می‌شود و متاسفانه زمان لازم برای گرفتن روادید و کارهای مربوط به سفر را نداریم در نتیجه اعزام نمی شویم.

بیشتر بخوانید: اعزام تیم ملی اسکی چمن به فینال جام جهانی در هاله‌ای از ابهام

او گفت: قسمت نشد که طلای ۴سال پیش برایم  تکرار شود، اما تا آخرین لحظه جنگیدم و روز آخر با شکسته شدن اسکی ام از دور مسابقات خارج شدم. فکر نمی‌کنم اسکی ایران با توجه به مدال‌هایی که کسب کرد چیزی  از سایر کشور‌ها کم داشته باشد. در کل  مدال‌های کسب شده متعلق به مرتضی جعفری نبوده و کار  تیمی بوده است.

جعفری درباره شرایط پیست دیزین عنوان کرد: پیست دیزین از شرایط خوبی برخوردار است و چمن کیفیت عالی دارد. برای پیست چمن دیزین زحمات زیادی کشیده شد تا به  کیفیت خوبی برسد. زمین خوردن اسکی بازان ربطی به کیفیت چمن ندارد چرا که سرعت این رشته بالا بوده و احتمال زمین خوردن ورزشکار بالاست.

با ۲۰ صدم ثانیه مدال جهانی را از دست دادم

ملی پوش اسکی درباره رقابت های قهرمانی جهان سوئیس اظهار کرد: در  رقابت‌های قهرمانی جهان سوئیس به کسب مدال برنز خیلی نزدیک بودم و با اختلاف ۲۰ صدم ثانیه با نفر دوم مدال را از دست دادم. اگر شرایطی فراهم بود که می‌توانستم به رقابت‌های دیگری قبل از سوئیس اعزام شوم  شرایطم در قهرمانی جهان  فرق می‌کرد.

بیشتر بخوانید: عملکرد ملی پوشان در ۲ روز اول کاپ جوانان اسکی قابل قبول است

او درباره تعلق گرفتن پاداش به مدال آوران جام جهانی گفت: فدراسیون از اسکی بازان حمایت‌های لازم را می‌کند و  اطلاعی از این موضوع ندارم،  اما می‌دانم وزارت ورزش پاداشی در نظر دارد.

جعفری اظهار کرد: فدراسیون اسکی، لباس، کلاه، اسکی و همچنین لوازم یدکی اسکی بازان را تهیه کرد. تجهیزات ما به خاطر اینکه در اروپا تولید می‌شود در ایران وجود ندارد و باید به یورو تهیه شود. در طول سال، اسکی باز به دو عدد اسکی نیاز دارد که مبلغ هر اسکی ۴۰۰ یورو است. همچنین برای وسایل اسکی تولید کننده  خارجی وجود ندارد.

او در پایان عنوان کرد:  برنامه فدراسیون برای مسابقه قهرمانی جهان بوده است که  با توجه به شرایط موجود، یک اعزام بیشتر برای تیم در نظر گرفته نشده است. اگر بشود که تیم به رقابت‌های  بیشتری اعزام شود تاثیر مثبتی بر روی عملکرد ملی پوشان خواهد داشت.  

بیشتر بخوانید: یک میلیارد تومان هزینه جام جهانی اسکی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون اسکی تیم ملی اسکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حسن تفتیان رکورددار کشورمان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال