Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به جشنواره شهر هوشمند که در سال جاری برگزار می‌شود، گفت: امسال یک بخش علمی به آن اضافه کرده‌ایم تا کسانی که در این رابطه مقاله دارند با ارسال مقالات خود در جشنواره شرکت کنند.

اخبار اجتماعی- رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه علاوه بر این برخی فعالیت‌های جانبی دیگر مانند گذرگاه نوآوری و شهر هوشمند به این جشنواره اضافه شده، گفت: در این فعالیت‌ها دستاورد‌ها و سرویس‌هایی که تاکنون به شهروندان ارائه شده به نمایش گذاشته خواهد شد و چندین افتتاح هم در رابطه با زندگی هوشمند خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر اینکه شهر هوشمند فقط به موضوع حمل و نقل و پارک حاشیه‌ای محدود نمی‌شود، گفت: شهر هوشمند موضوعی بسیار گسترده است که برای مثال می‌توان فضا‌های سبز شهری و تعداد درختان را با آن مدیریت کرد.

فرجود در پایان اظهار کرد: نمونه‌های دیگر قابلیت‌های شهر هوشمند مربوط به حوزه خدمات شهری است که داده‌های مربوط به پسماند، فضای سبز و آتش نشانی در آن به مدیریت بهتر کمک خواهند کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری آتش نشانی حمل و نقل شهرداری تهران فناوری اطلاعات و ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است