Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  نگرانی و هراس صهیونیست‌ها از انتقام حزب‌الله در حالی روز به روز بیشتر می‌شود که ارتش این رژیم در تازه‌ترین اقدام خود رزمایش بزرگی را که برای این هفته برنامه‌ریزی کرده بود، لغو کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نه تنها رزمایش سراسری در فلسطین اشغالی را لغو کرده بلکه نیروهای زمینی، هوایی و دریایی این رژیم در حال آماده‌شدن برای وقوع هر نوع درگیری در مناطق شمالی مخصوصا منطقه الجلیل در جنوب مرزهای لبنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» ارتش این رژیم معتقد است که حزب‌الله قصد دارد فقط به نظامیان اسرائیلی یا یکی از پایگاه‌های ارتش در نزدیکی مرز جنوب لبنان حمله کند و قصدی برای هدف گرفتن غیرنظامیان صهیونیست ندارد.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ادغام کردن رزمایش لغو شده با رزمایش دیگری که قرار بود در بازه زمانی 8 تا 12 سپتامبر برگزار شود، تمامی نیروهای ذخیره‌ای که دعوت شده بودند را برای آماده‌باش در انتظار پاسخ حزب‌الله نگه‌داشت.

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اسرائیل حتی دستور داد که «رونن مانلیس» سخنگوی انگلیسی‌زبان ارتش که قرار بود روز یکشنبه ماموریتش تمام شود، فعلا در سمت خود باقی بماند.

این در حالی است که پیشتر روزنامه «جروزالم پست» گزارش داده بود به دستور ارتش اسرائیل، حریم هوایی برخی مناطق شمالی فلسطین اشغالی بر روی پرواز هواپیماهای مسافربری بسته شده و تحرکات تدافعی این رژیم ادامه دارد.

بامداد سوم شهریورماه دو پهپاد انتحاری رژیم صهیونیستی همزمان با نقض حریم هوایی لبنان و با هدف بمباران مواضع حزب‌الله، به جنوب بیروت تجاوز و حمله کردند. پس از آن، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود در سالگرد آزادسازی «جرود عرسال» تهدید کرد که رژیم صهیونیستی پاسخ این اقدام خود را خواهد دید. از سوی دیگر چهارشنبه گذشته ارتش لبنان اقدام به شلیک به سوی سه پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی در مرزهای خود کرد.

نصرالله شامگاه شنبه نیز در هشدار جدیدی به صهیونیست‌ها، گفت پاسخ مقاومت این بار مانند عملیات‌های قبلی منحصر به مزارع شبعا نمی‌شود، بلکه ممکن است در هر جایی صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آماده باش حزب الله رژیم صهیونیستی فلسطین لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در «میس الجبل» یک شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه شهادت غیرنظامیان در شهرک میس الجبل، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه پنجم ماه مه ۲۰۲۴ شهرک مرگلیوت را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع، نظامیان و شهرک‌های صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۱۰ عملیات می‌رسد.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک «میس الجبل»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک‌های صهیونیست‌نشین «کفریوفال» و «کفر گلعادی» را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۴ شهرک‌نشین صهیونیست در حمله موشکی امروز به الجلیل و جولان اشغالی از سمت لبنان زخمی شده‌اند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که از صبح امروز بیش از ۱۰۰ موشک به سوی الجلیل و جولان اشغالی شلیک شده است.

کد خبر 6097688

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید