Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:30:22 GMT

السومه: مشکلی با برانکو ندارم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۳۸۶۸

السومه: مشکلی با برانکو ندارم

مهاجم سوریه ای الاهلی عربستان تاکید کرد که مشکلی با سرمربی تیمش ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از العاجل، عمر السومه بهترین و سرشناس ترین بازیکن الاهلی عربستان است. این بازیکن سوریه‌ای چند سالی است که در الاهلی بازی می‌کند و در بین هواداران تیمش از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است تا جایی که با وجود پیشنهادهای زیادی که دارد هواداران الاهلی او را خط قرمز تیم می دانند و اجازه جدایی را به او نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آمدن برانکو، السومه نیمکت نشین شد. رسانه‌های عربستانی نوشتند که السومه به سبک بازی تیم برانکو معترض بوده و به همین خاطر هم سرمربی کروات او را نیمکت نشین کرد.

نیمکت نشینی عمر السومه اعتراض ها و انتقادهای زیادی را علیه برانکو به دنبال داشت تا جایی که حتی رئیس باشگاه الاهلی هم به سرمربی کروات  تیمش هشدار داد که به اختلاف با مهاجم سوریه‌ای پایان دهد و او را به ترکیب برگرداند.

برانکو مجبور شد که السومه را به ترکیب اصلی الاهلی برگرداند و این بازیکن سوریه‌ای هم بلافاصله بعد از بازگشت به ترکیب اصلی موفق شد که در دیدار برابر الاتفاق گل نخست تیمش را به ثمر برساند تا در نهایت تیم برانکو نخستین برد خود را در فصل جدید به دست آورد.

السومه در واکنش به اختلاف با برانکو گفت: من مشکلی با سرمربی تیم ندارم و به تصمیم‌ها و تفکرات او احترام می‌گذارم. اختلافی که به وجود آمد به خاطر ناراحتی از شکست در لیگ قهرمانان آسیا بود و این غیرت و تعصب من به الاهلی را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: مشکلی با برانکو ایوانکوویچ ندارم و به خاطر رفتاری (کوبیدن پیراهن الاهلی بر زمین) که از خود نشان دادم از هواداران و رئیس باشگاه عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عمر السومه الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد

یورگن کلوپ امیدوار است لیورپول با آرنه اسلوت موفق شود. 

طرفداری | یورگن کلوپ کمتر از یک ماه دیگر لیورپول را ترک می‌کند. 

در حالی که 4 بازی تا پایان دوران یورگن کلوپ در لیورپول باقی مانده است، قرمزها امشب با جانشین او به توافق رسیدند. آرنه اسلوت هلندی از فصل آینده به عنوان سرمربی جدید آنفیلد ایفای نقش خواهد کرد. سرمربی آلمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با TNT، پیرامون آینده لیورپول صحبت کرده است:

چیزی که در مورد آرنه اسلوت دوست دارم، علاقه او برای حضور در لیورپول است. این که او می‌خواهد سرمربی باشد، خیلی خوب است. دقیقا همان چیزی که باید باشد. حس و حال مثبث را دوست دارم. مردم می‌گویند اگر اسلوت سرمربی باشد، خوشحال خواهند بود. لیورپول باشگاه فوق‌العاده‌ای‌ست که سزاوار یک سرمربی پرانرژی، با دانش و فوتبال خیلی خوب است. این چیزیه که در موردش آگاهی دارم. من او را شخصا نمی‌شناسم. اما می‌دانم که تیمش فوتبال خیلی خوب و هیجان انگیزی بازی می‌کند. تماشای تیمش را دوست داشتم. 

کلوپ ادامه داد:

هر چه‌قدر باشگاه طی سال‌های آینده در دستان مناسبی باشد، برای من بهتر است. من همه‌چیز را دنبال می‌کنم و هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد. اگر لیورپول قهرمان شود و من مزاحم نباشم، برای تماشای اتوبوس قهرمانی همین اطراف حضور خواهم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند