Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان آرامون روز شنبه در نخستین جلسه کارگروه استانی طرح جامع خطرپذیری سیل آذربایجان غربی اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه در خصووص وقوع سیل در استان‌ بابد بیش از پیش مورد توجه و تاکید قرار گیرد که لایروبی انهار بخش وسیعی از این اقدامات را شامل می شود.
وی ادامه داد: ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مطالعات بالادستی شهرسازی و طرح‌های هادی استان که به موضوع حریم و بستر رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز پرداخته‌است را در اختیار شرکت آب منطقه ای قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت:  سیلاب یکی از حوادث طبیعی در استان‌ است که خسارت‌های قابل توجهی را به زیرساخت‌ها و مزارع و اماکن شهری و روستایی در استان‌ وارد می‌کند.
امیرعباس جعفری با بیان اینکه طی سال گذشته بر اثر وقوع سیل به بخش‌های عمرانی، مسکونی و تولیدی استان ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد، افزود: امسال با توجه به بارش‌های شدید ابتدای سال با تدبیری که در شورای مدیریت بحران توسط استاندار آذربایجان غربی انجام شد، با اقدامات سریع دستگاه‌ها و لایروبی نقاط پرحادثه، خطر سیل برطرف شد.

از مجموع ‪٢ هزار و ٧٠٠ کیلومتر انهار در استان‌ تاکنون یک‌هزار و ١٧٠ کیلومتر آن لایروبی شده و امسال نیز ١۴٠کیلومتر از نقاط بحرانی در دست اقدام است.
۹۹۱۸‪/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مدیریت بحران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در گیلان

روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد: طی احکامی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار خمام و سرپرست بخشداری سنگر منصوب شدند.

با صدور حکمی از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد استاندار گیلان، حسن آدمیت رسما به عنوان فرماندار خمام منصوب شد.

همچنین با صدور حکمی دیگر از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد نماینده عالی دولت در استان، فرهاد براتی نیز به عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان منصوب شد.

آنها پیش از این با حکم استاندار گیلان سرپرست بودند.

همچنین با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، مصطفی داداش زاده به سمت سرپرست بخشداری سنگر شهرستان رشت منصوب شد.

او از نیرو‌های رسمی مجموعه وزارت کشور با ۲۱ سال سابقه کاری است و مسئولیت ریاست دفتر معاونین استاندار، کارشناس دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری و کارشناس آموزش حوزه ستادی استانداری گیلان را در کارنامه دارد.

پیش از این حسین محبتی عهده دار این سمت بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان