Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بخشعلی کامرانی صالح شنبه شب در نشست هم اندیشی هیات های مذهبی همدان اظهار داشت:  امروز آگاه سازی و اطلاع رسانی باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا در ماه محرم از توان علما و اندیشمندان استفاده شود.

وی ادامه داد: آیا جامعه مسلمانان و هیات های مذهبی برای جوانان و اعضای خود این را می تواند نهادینه کند که هر فرد نسبت به مسایلی که در اطرافش می گذرد بی تفاوت نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کامرانی صالح با یادآوری اینکه در حوزه عفاف و حجاب بیش از ۶ هزار فقره برخورد فیزیکی انجام شده تاکید کرد: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر دنبال برخورد بد و تند نیستیم اما به گفته رهبر انقلاب نسبت به رعایت شئونات توسط فرد، باید توصیه کرده و عبور کنید.

فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: ۸۰۰ سایت، ماهواره و شبکه اینترنتی در حال بمباران فرهنگی و ضد ارزشی برای قلب جوانان هستند که باید از فرصت محرم برای مقابله با آنها بهره گرفت.

سردار کامرانی صالح گفت: امروز اهرم قوی محرم در دست ما است و دشمنان سعی دارند آن را از ما بگیرند تا مردم جامعه نسبت به مسایل پیرامونی بی تفاوت باشند.

وی اظهار داشت: به گفته یکی از کارشناسان اسراییلی «نیاز نیست برای حمله به ایران بمب اتم داشته باشیم بلکه بمب اتم ما مانتوها کوتاه و جلو باز هستند».

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با توجه به اینکه یکی از پیامهای قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، وظیفه بازاریان، هیات های مذهبی و مسئولان در این زمینه چیست؟

سردار کامرانی صالح بیان کرد: دشمنان با تمام توان و ابزار وارد عمل شدند اما پیروی از مکتب امام حسین(ع) با وجود تبلیغات منفی، این ترفند ها بر ملا می شود. 

وی گقت: باید و نبایدهای ماه محرم اطلاع رسانی شده امیدواریم در حوزه امنیتی، بهداشتی، ترافیکی و ایمنی، هیات های مذهبی با پلیس همکاری کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: مسئولان هیات ها در حوزه نذری ها و شربت ها که افراد می دهند مراقبت کنند که چه کسانی نذری را در اختیار آنها قرار می دهد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: رعایت نکردن برخی از موضوعات ایمنی موجب بروز اتفاق های ناگوار از جمله آتش سوزی می شود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) است و یکی از ابعاد مهم قیام امام حسین احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: امروز دشمنان در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی آرایش سیاسی گرفته اند و ما باید برای عبرت گرفتن از تاریخ عاشورا و جلوگیری از تکرار شکست هایی که مسلمانان در طول تاریخ از دشمنان خوردند، در مسیر ولایت حرکت کنیم.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امر به معروف و نهی از منکر حجاب فرمانده انتظامی استان قلب محرم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در پی عملیات اجرایی پیاده‌راه باباطاهر همدان و در سفال‌های تاریخی کشف شده در این منطقه، شواهدی از دوره اسلامی و ایلخانی قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حمیدرضا حیدری امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حین حفاری در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت‌، در عمق ۱.۵ متری در ابتدای خیابان باباطاهر که از سوی شهرداری به‌منظور آغاز عملیات عمرانی پیاده‌راه سازی آغاز شده بود، یک دیواره آجری از یک بنا کشف شد که به نظر باستان‌شناسان شواهدی از دوره اسلامی، و ایلخانی روی بعضی تکه‌های سفال‌های قابل رؤیت است.

وی با اشاره به توقف پروژه پیاده‌راه‌سازی باباطاهر همدان، افزود: مکاتبه لازم برای دریافت مجوز از پژوهشکده تهران برای کاوش در این منطقه انجام شد و منتظر دریافت مجوز هستیم.

کد خبر 751774

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است
  • برنامه‌های جشن هیات‌های مذهبی برای حضرت معصومه(س) اعلام شد
  • اثر کشف‌شده در خیابان باباطاهر همدان به دوره ایلخانی برمی‌گردد
  • اجرای طرح آگاه سازی دختران در آباده
  • دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند