Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@07:24:03 GMT

توصیه‌های پلیس به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۴۶۶۵

توصیه‌های پلیس به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام

حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، به مناسبت ایام سوگواری محرم الحرام، به منظور حفظ امنیت و رعایت حقوق دیگران توصیه‌هایی داشت.
وی با بیان اینکه در تمامی ساعات شبانه روز به مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارید، افزود: با رعایت مقررات ترافیكی در ایام سوگواری سالار شهیدان، كسی را از نعمت سلامتی دوباره محروم نكنیم تا وجود مقدس صاحب این ایام از ما راضی و خشنود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه ورود هرگونه وسایل نقلیه به داخل دستجات ممنوع است، اضافه کرد: توزیع مواد غذایی (نذورات) با خودرو در معابر اصلی خصوصا تقاطع‌ها و میادین ممنوع است.
بشری ادامه داد: از پارك وسایل نقلیه به صورت دوبل و در مسیر حركت دستجات عزاداری جدا خودداری نمائید، حتی المقدور منزل خود را خالی از سكنه نگذارید و قبل از خروج از منزل از قفل بودن كلیه درها و پنجره‌ها و منافذ ورودی اطمینان حاصل نمایید.
وی ابراز کرد: در تمامی ساعات به ویژه در میان دستجات عزاداری مراقب فرزندان خردسال خود باشید، یادآوری ممنوعیت قمه زنی در هیئت‌های مذهبی و ... از دیگر موارد مورد تاكید است .
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ابراز کرد: از برقراری چادر و تكیه در معابر اصلی و پیاده‌روها كه ایجاد مزاحمت برای رهگذران ومشكلات ترافیكی می‌شود جدا خودداری گردد.
وی با اشاره به اینکه هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع داده شود ادامه داد: قبل از حركت دستجات در خیابان‌ها به منظور جلوگیری از راهبندان و مشكلات بعدی حتما برنامه هیئات و مسیرهای حركت به كلانتری و راهنمایی و رانندگی محل اعلام گردد .
بشری گفت: همكاری لازم با مامورین نیروی انتظامی در جهت روان سازی ترافیك داشته باشند، توصیه می‌شود در حرکت دسته‌های عزاداری و حین برگزاری مراسم عزاداری، به ویژه در ساعات پایانی شب در استفاده از بلندگوها، رعایت حال بیماران و افراد مسن بشود.
وی گفت: گل‌مالی کردن شیشه‌های خودرو و نوشتن شعارهای نامتعارف روی خودروها، نصب تمثال و شمایل ائمه اطهار(ع) بر درب هیات از مواردی است که ممنوع است و انتظار می‌رود مردم استان این موارد رارعایت کرده و همکاری لازم را با پلیس مبذول داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ماه محرم توصیه های ترافیکی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سردار جلیل موقوفه ئی گفت: با توجه به سرقت‌های سریالی سیم و کابل برق و بروز خسارت به شبکه جریان برق شهری و خانگی موضوع  در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و ۱۲ بسیج شهرستان شاهرود قرار گرفت.
وی افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند مشاهده کردند فردی در حال قطع کردن کابل برق است که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
موقوفه ئی تصریح کرد: متهم که دارای اعتیاد و سابقه کیفری است در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۳ فقره سرقت کابل‌های برق هوایی در شهرستان شاهرود اعتراف کرد.
 فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از دستگیری اعضای باند سارقان غیر بومی و حرفه‌ای سیم و کابل برق  یک عملیات ضربتی دیگر پلیس در شاهرود خبر داد.
سردار جلیل موقوفه ئی افزود : مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی شهرستان شاهرود طی ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تیبا با پلاک غیر بومی که در حال تردد بود مشکوک شدند.
راننده وسیله نقلیه پس از اینکه متوجه حضور پلیس شد  قصد فرار از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو متوقف شد.
سردار موقوفه نی از دستگیری راننده به همراه ۲ نفر سرنشین آن خبر داد و افزود: متهمان غیر بومی معتاد و دارای سابقه کیفری در تحقیقات فنی و پلیسی به ۱۰۶ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق هوایی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان به کشف مقادیری سیم و کابل برق در مخفیگاه سارقان اشاره کرد و اظهار داشت: در بازرسی از خودرو آنان تعدادی ابزار آلات برش سیم و کابل کشف شد.
وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قانونی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس، به سرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند