Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@14:21:24 GMT

نمایشگاه عطرسیب امسال متفاوت است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۴۷۵۴

نمایشگاه عطرسیب امسال متفاوت است

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم «یا حسین (ع)» که با حضور جمعی از شهروندان در اراضی عباس‌آباد برگزار شد و در آن از تعدادی از پیرغلامان هیات های اباعبدالله‌الحسین (ع) نیز تقدیر به عمل آمد، گفت: یکی از مراکز اصلی اهتزاز پرچم، هم در کشور و هم در خاورمیانه، اراضی عباس‌آباد است که یکی از بزرگ‌ترین پرچم‌های منطقه را میزبانی می‌کند و در طول سال اغلب پرچم ملی کشورمان در آن برافراشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همکاران ما در ایام عزاداری محرم، این میله پرچم را به بیرق عزاداری اباعبدالله (ع) اختصاص می‌دهند؛ امروز ضمن تقدیر از تعدادی از پیرغلامان هیات های امام حسین (ع)، این پرچم به اهتزاز درآمد.

حناچی ضمن اشاره به این‌که تمام تلاشمان بر ارائه خدمات مرسوم به هیئات مذهبی است، گفت: همان‌طور که می‌دانید، مراسم عطر سیب نیز یکی از سنت‌های حسنه شهر تهران در این ایام است.

شهردار تهران در پایان گفت: امسال شکل این نمایشگاه کمی متفاوت از سال‌های گذشته است؛ به طوری که علاوه بر هیات های مذهبی، خانواده‌های محترم نیز مخاطب این نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/

20 / 20 شهردار تهران ایام محرم مراسم اهتزاز پرچم «یا حسین (ع)» سنت‌ حسنه شهر تهران نمایشگاه عطرسیب پیرغلامان هیات های  اباعبدالله‌الحسین (ع)

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهردار تهران ایام محرم نمایشگاه عطرسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر