Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@03:07:09 GMT

دستگیری مامور قلابی پلیس و کشف ادوات نظامی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۵۴۱۵

دستگیری مامور قلابی پلیس و کشف ادوات نظامی

سارقی که تحت عنوان مامور پلیس و برای تهیه پول موادمخدر مصرفی اش زنی را کتک زده بود دستگیر شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سارقی که تحت عنوان مامور پلیس و برای تهیه پول موادمخدر مصرفی اش زنی را کتک زده بود دستگیر شد.
سرهنگ ایرج ارسلانی، رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در تشریح این خبر بیان داشت: روز ششم ماه جاری خبری مبنی بر غصب عنوان به ماموران این کلانتری واصل شد و عوامل انتظامی سریعا پس از اعلام این خبر به آدرس اعلامی واقع در بوستان والفجر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در محل خانمی مراجعه و اعلام کرد یک آقا با شماره پلاک معلوم و سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ اش، جلوی این خانم پیچیده است و تحت عنوان این موضوع که مامور انتظامی هستم، شاکی را کتک زده و از او درخواست کرده وسایل ارزشمند همراه اش همچون گوشی و طلاجاتش را بدهد که او خودداری کرده است.
در ادامه شماره پلاک این خودروی پژو ۲۰۶ به تمامی واحد‌های گشتی اعلام و به زودی متهم درحالیکه در خیابان‌های مسعودیه همچنان در حال گشت زنی بود شناسایی و خودرویش نیز توقیف شد؛ بنابراین گزارش از متهم یک قبضه کلت بادی، یک بیسیم با مارک کنوود و یک قبضه چاقو به همراه آلات مصرف مواد مخدر کشف و ضبط شد که متهم طی تحقیقات پلیسی انگیزه خود از این کار را تهیه پول موادمخدر مصرفی اش اعلام کرد.
در ادامه با دلالت متهم به کلانتری، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و به عرض مقام محترم قضائی رسید.
سرهنگ ارسلانی در انتها به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده چنین مواردی حتما از آن‌ها کارت شناسایی بخواهند و یااینکه سریعا واحد‌های انتظامی را با دو شماره ۱۱۰ و ۱۹۷ در جریان موضوع قرار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس قلابی کارت شناسایی پلیس گشت زنی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار