Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@10:15:13 GMT

شوخی احسان کرمی با شهردار تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۵۵۶۰

شوخی احسان کرمی با شهردار تهران

به گزارش جهان نيوز، در بیست و یکمین جشن سینمای ایران که شامگاه جمعه ۸ شهریور در برج میلاد برگزار شد، تندیس بهترین فیلم بلند مستند به پیروز حناچی، شهردار تهران اهدا شد. 

رامین حیدری‌فاروقی، فیلمساز که برای اهدای تندیس آثار مستند جشن خانه سینما روی صحنه آمده بود، در سخنانی تاکید کرد: آقای حناچی وقتی این فیلم را تهیه کردند که شهردار نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در واکنش به این سخنِ حیدری‌فاروقی، احسان کرمی، مجری برنامه به شوخی گفت: آقای حناچی، یک فیلم دیگر تهیه کنید، شاید رییس‌جمهور شدید.

منبع:برنا کپی متن خبر برچسب ها: احسان کرمی شهردار تهران حناچی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: احسان کرمی شهردار تهران حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود

به گزارش همشهری آنلاین؛ آیین بهره برداری از پروژه «تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان» و «تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری» صبح امروز -۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳- در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین - معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی - مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدرضا پوریافر - شهردار منطقه ۲۱ و سید ابوالفضل موسوی‌پور - رییس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود از نظر وسعت آنچنان ارقام بالایی ندارد اما واقعیت این است یک معضل بزرگ ترافیکی را حل کرده است همچنین این گلوگاه باعث پس زدن ترافیک به چند نقطه می شد و علاوه بر این موضوع این نقطه ناایمن بود که این ناایمنی ناشی از تنگ بودن مسیر در گذشته بوده است. این سه موضوع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشت.

صداقتی همچنین اشاره کرد که تحکیم بستر بزرگراه آزادگان به طول ۱۲ کیلومتر کار اثرگذاری دارد و بر باز شدن محور ترافیکی فتح به ابوسعید که دو کیلومتر طول دارد تاثیر بسزایی داشته است.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران هم درخصوص جزییات افتتاح این پروژه گفت: ابعاد و بزرگی پروژه ها برای ما مهم نیست بلکه نیاز شهروندان و ایمنی شهر برای ما اهمیت دارد.

او با بیان اینکه پروژه امروز به لحاظ ابعاد جزو کوچک ترین پروژه هاست اما انجام آن ویژه و پیچیده بود، گفت: در منطقه ۲۱ تعداد پروژه هایی که در سال ۱۴۰۳ تعریف شده بزرگ مقیاس و اثرگذار است و ظرف ۶ ماه اول سال تکمیل فاز دوم فتح-باغستان را داریم.

معاون شهردار تهران در ادامه اشاره کرد: این تقاطع تاثیر فوق العاده زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به آزادگان خواهد داشت. همچنین پروژه دیگری که برنامه ریزی شده و فاز تجهیز و عملیات اجرایی آن آغاز شده پروژه دوگاز است که سال ها متوقف مانده بود و فاز اول پروژه تا پایان سال تحویل شهروندان خواهد شد.

پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ هم درباره جزییات این افتتاح گفت: این نقطه یکی از نقاطی بود که به چند دلیل ازجمله باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبحگاهی می‌شد. درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود، اشاره کرد که با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

کد خبر 847394 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهردارى تهران بزرگراه حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران