Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلاء‌الدین نقیبی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با حمایت خیران این بسته‌های حمایتی به ارزش ۱۶۵ میلیون تومان در بین ۴۵۰ خانواده نیازمند توزیع شد.
وی اضافه کرد: این بسته حمایتی شامل گوشت قرمز، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، انواع حبوبات، قند و شکر بود.
نقیبی از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک های مردمی خبرداد و افزود: شماره حساب بانکی این انجمن به شماره ۰۱۰۶۲۶۹۳۹۱۰۰۴ نزد بانک ملی و شماره حساب بانکی۱۰۲۱۸۱۸۴۲۱۰۰۰۰۱ نزد بانک اقتصاد نوین این شهرستان آماده دریافت کمک‌های مردمی و خیران این شهرستان و سایر شهرهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، حدود ۴۵۰ خانوداه زندانیان شهرستان‌های مراغه و عجب شیر و تعدادی از خانواده‌های زندانیان سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه هستند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره‌مندند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خانواده شکر قند کمک های مردمی گوجه فرنگی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند