Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل آپارتمانی در شهر کرمانشاه، کاراکاهان حوزه پایگاه غرب پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: کاراگاهان در تحقیقات خود دریافتند که این سرقت‌ها توسط تیمی ۳ نفره انجام می‌شود و با استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی آن‌ها شده و در عملیات‌هایی جداگانه موفق به دستگیری هرسه نفر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ امیری  بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت از منازل آپارتمانی در طبقات تک واحدی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همچنین از دستگیری ۲ مالخر، توقیف یک دستگاه خودروی سمند و کشف مقدار زیادی از اموال مسروقه خبر داد.

 


اقتدار پلیس کرمانشاه به شرارت اراذل و اوباش پایان داد

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با اقتدار و حضور به موقع ماموران پلیس در صحنه‌های مختلف، ۱۳ تن از اراذل و اوباش طی یک هفته اخیر دستگیر و به شرارت آنان پایان داده شد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: علاوه بر دستگیری این افراد، مقداری سلاح سرد که با آن‌ها اقدام به ایجاد رعب و وحشت می‌کردند نیز کشف شد.
وی ادامه داد: از دیگر اقدامات پلیس کرمانشاه در یک هفته اخیر کشف ۱۸۴ فقره سرقت و دستگیری ۱۳۱ سارق بود.
سرهنگ براری تصریح کرد: بیشتر سرقت‌های کشف شده مربوط به سرقت قطعات خودروو محتویات داخل خودروبا ۹۷ فقره و خودرو با ۲۵ مورد سرقت می‌باشد.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه دستگیری ۴۰ خرده فروش و معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.
وی گفت: در طول یک هفته اخیر ۲۲۴ خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.
سرهنگ براری در پایان از کشف ۳۸۰۰ قلم لوازم آرایشی، ۲۴ حلقه لاستیک، ۱۴ دستگاه تلویزیون و ۴ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شدند.


کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

 


 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۵ دستگاه لباسشویی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.
 سردار "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس آگاهی کنگاور مبنی بر ورود یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: تیمی از کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شده و در عملیاتی منسجم موفق به توقیف آن شدند.
سردار مرزبانی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد ریال می‌رسد، کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کامیون حامل بار قاچاق به پارکینگ منتقل شده است، افزود: راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه برشمرد.

انتهای  پیام/ز

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان