Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@07:38:30 GMT

ماهیگیری، پاتیناژ و قایق‌سواری در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۸۵۸

ماهیگیری، پاتیناژ و قایق‌سواری در غرب تهران

اگر می خواهید به یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید و تفریح تهران با تعداد زیادی رستوران بروید، بهتر است بام لند تهران را جزو گزینه های اول خودتان قرار دهید.

وب سایت نابرو که از جمله سایت‌های راهنمای گردش در ایران است در باره باملند می‌نویسد: معماری بام لند چیتگر ترکیبی از معماری سنتی ایران با الهام از بادگیرهای کویری و روستاهای طبقاتی ایران و بهره‌گیری از عناصر مدرن معماری در کنار یکدیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چوب، سنگ و آجر به زیبایی در کنار هم جای گرفته‌اند تا رهگذر را از بالا و پایین ساختمان راهنمایی کنند تا بتواند در آن گردش کند و از مناظر روح‌بخش مجاور بهره بجوید.

بسیاری از بهترین رستوران‌های معروف و مطرح تهران در باملند شعبه دارند، دروازه طهرون یکی از دیدنی‌های این مجموعه است که حال و هوای قهوه‌خانه‌های قجری تهران قدیم را برای بازدیدکننده تداعی می‌کند و کافه شمیرون بزرگ‌ترین کافه آن است. در کنار همین حال و هوای سنتی، کلی کافه جدید و مدرن هم وجود دارد که شما را درست پرتاب می‌کند به روزگار معاصر.

شاید بد نباشد بدانید که مجموعه بام لند سال ۲۰۱۸ توانست جایزه ویژه طراحی خارجی معماری را در مسابقه اینترنشنال پری ورسای (International Prix Versailles annual awards) را در بخش قاره‌ای آفریقا و غرب آسیا از آن خود کند.

در نابرو آمده است که بام لند تهران اولین مرکز خرید خطی ایران با ۱۲ ویلای مستقل دوطبقه است که بخشی از رواق‌های و واحدهای گردشگری آن به یکدیگر پیوند می‌خورند و فضای بام این رواق‌ها خود تشکیل‌دهنده تراس‌هایی برای طبقات بالای رستوران‌ها هستند که منظره زیبا و چشم‌نواز دریاچه و پارک جنگی چیتگر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

این مجموعه، روی‌هم رفته از ۴۷ واحد تشکیل شده که علاوه بر دو طبقه بالایی، طبقه زیرینی هم دارد.

همچنین کلوپ ماهیگیری تهران با استفاده از فضای منحصر به فرد دریاچه چیتگر، امکانات بی‌نظیری را برای ماهی‌گیری در تهران به وجود آورده است. پیست پاتیناژ، موتور چهار چرخ، قایق سواری، شهربازی از جمله تفریحاتی است که در باملند در انتظار شماست.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر و دقیقتر به همراه تصاویر باکیفیتی را در مورد باملند تهران و یا دیگر مراگز دیدنی و گردشگری ایران بدست آورید، بهتر است سری بزنید به وب سایت نابرو. نابرو راهنمای ناب گردش در ایران است. نویسنده‌ها و عکاسان نابرو در همه شهرهای ایران مستقر هستند تا گزارش‌های جذاب از بهترین و دنج‌ترین جاذبه‌های محلی هر شهر را برای شما آماده کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دریاچه چیتگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب

کیانوش احسانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب هنگام پایش، گشت و کنترل زیستگاه‌ها و منابع آبی سطح حوزه استحفاظی موفق به کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری شدند.

وی افزود: این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که مأموران نسبت به جمع آوری تورهای پهن شده توسط صیادان غیر مجاز در سد تنگ حمام شهرستان سرپل ذهاب اقدام می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت این شهرستان به صورت شبانه روزی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می‌شود.

احسانی پور تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 6090776

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی