Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@02:39:11 GMT

برگزاری دوره تدبر در سیره اهل‌ بیت(ع) در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۸۷۵

برگزاری دوره تدبر در سیره اهل‌ بیت(ع) در خراسان جنوبی

علی نسائی، معاون آموزش مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی تدبر در سیره اهل‌ بیت(ع) با تدریس عباس بابایی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق در قالب 24 جلسه آموزشی تشکیل خواهد شد، بیان کرد: سرفصل‌های این دوره شامل روش تدبر در سیره و تدبر در سیره تمدن‌ساز اهل‌بیت(ع) است که به صورت فشرده در سطح استان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسائی اضافه کرد: دوره آموزشی با جامعه مخاطب طلاب سطح دو و سه مرکز مدیرت حوزه علمیه خراسان جنوبی است که تشکیل می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه تدبر در قرآن و سیره در شهرستان مشهد، میدان ۱۰ دی، رازی غربی ۸ واقع شده است و بیشترین فعالیت این مرکز در بحث تدبر در قرآن و سیره به صورت عمومی و تخصصی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌هایی که در خراسان جنوبی صورت گرفته جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مسیرهای منتهی به شهرستان زیرکوه مسدود است، گفت: در مسیرهای نهبندان چاهداشی، دهسلم تردد به کندی از یک لاین صورت می‌گیرد.

وی گفت: محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست و در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز ‌و دو طرفه شده لذا رانندگان با احتیاط تردد کنند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: مسیرهای شاهرخت نیز کاملا مسدود بوده و مابقی محورهای استان فرعی و روستایی آبنماها که دیشب و امروز صبح آمده گل و لای دارد و در  بعضی نیز آب جاری شده که نیازمند دقت بوده تا حادثه‌ای پیش نیاید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود