Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با گران شدن دوچرخه و قطعاتش تهیه آن از سوی فدراسیون برای تیم ملی دوچرخه سواری بسیار سخت شده است. دوچرخه سواری یکی از رشته هایی است که ابزار پیشرفته در آن حرف اول را می زند. 

یکی از قهرمانان سابق دوچرخه سواری پس از صحبت با مسئولان فدراسیون، کارگاه تولید قطعات دوچرخه سواری را راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین ذاکرانی قهرمان سابق دوچرخه سواری به دلیل گران بودن هزینه های تهیه قطعات دوچرخه  کارگاهی را راه اندازی کرده است که برخی از قطعات دوچرخه سواری پیست را تولید می کند و در دوچرخه رکابزنان تیم ملی استفاده می شود. همچنین  این قطعات به قدری کیفیت خوبی دارد که  تولید کننده در فکر صادر کردن این قطعات به سایر کشور ها  است.

در این راستا حسین ذاکرانی تولید کننده قطعات دوچرخه پیست در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: پس از مسابقات مالزی، وقتی تجهیزات رکابزنان ایرانی را با سایر کشور ها مقایسه کردم متوجه شدم تجهیزات آن ها  بیشتر و با کیفیت بیشتری است. با همفکری فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم به تولید قطعات دوچرخه سواری گرفتیم و  چندین قطعه دوچرخه سواری پیست را تولید کردیم که مورد استفاده تیم ملی قرار گرفته است، همچنین از نظر قیمتی یک سوم قطعات خارجی است. 

محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری  درباره کیفیت قطعات عنوان کرد: به طور حتم قطعات تولید ایران از کیفیت بسیار بالایی بهره مند بوده است که در دوچرخه رکابزنان استفاده می شود. با بالا رفتن هزینه ها، تهیه قطعات نسبت به قبل سخت تر شده است. قیمت های قطعات دوچرخه متفاوت است و بسته به برند آن، تفاوت قیمت دارد. برای مثال یکی از قطعات دوچرخه از ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو متغیر است.

بیشتر بخوانید: 

تجلیل از تولید کننده داخلی قطعات دوچرخه سواری

لیگ دوچرخه سواری بانوان از ۱۰ شهریور ماه آغاز می‌شود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است

مهدی رهنما رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در دیدار با رئیس پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام با معرفی دستاورد‌ها و سامانه‌های این پژوهشگاه به‌ویژه سامانه و برنامه موبایلی پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوای کشور، عنوان‌کرد: این نرم‌افزار پارامتر‌های مختلف هواشناسی نظیر دمای کمینه، دمای بیشینه، سمت و سرعت باد، بارش، فشار هوا و ... را به کاربران ارائه می‌کند.

وی گفت: از لحاظ ارائه پیش‌بینی‌های درست، سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا با نمونه‌های خارجی خود قابل رقابت است که می‌تواند به‌عنوان سامانه بومی مورد استفاده قرار بگیرد.

رهنما در ادامه به پروژه‌های انجام شده این پژوهشگاه در سطح ملی و بین‌المللی همچون طراحی و راه‌اندازی سامانه هشدار و پیش‌بینی سیل، سامانه هشدار و پیش‌بینی گردوخاک برای ۲۵ کشور منطقه، سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا برای ایستگاه‌های تقلیل فشار شرکت ملی گاز ایران، سامانه پیش‌بینی و هشدار آتش سوزی برای عرصه‌های طبیعی کشور و پروژه در دست اقدام هواشناسی جاده‌ای هوشمند سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشاره و توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه این نشست «محمدرضا مجیدی» رئیس پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم نظام مسائل کشور، موضوع زیست‌محیطی و تغییرات اقلیمی است.

وی با عنوان این موضوع که باید دهه آینده را به نام دهه بسیج زیست‌محیطی نام‌گذاری و ابراز امیدواری کرد در آینده بتوان همکاری‌ها و تعاملات خوبی با پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور درباره موضوعات تغییر اقلیمی و محیط زیستی داشته باشیم.

وی ادامه‌داد: در موضوع کمیسیون امور زیربنایی و تولیدی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین موضوعات جامعه نخبگانی می‌توانیم از ظرفیت‌های کارشناسی و تخصصی این پژوهشگاه به نحو شایسته‌ای بهره‌مند شویم.

رئیس پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: مجموعه ما یک مجموعه گفتمان ساز است به همین دلیل می‌توانیم درباره گفتمان‌سازی پژوهشی با محوریت هواشناسی و اقلیم‌شناسی همکاری خوبی با پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور داشته باشیم.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام گرفتن از زالو
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام از زالو
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران