Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ کیهان نوشت: جشن خانه سینما باز هم با حواشی سیاسی همراه شد! ازجمله این حواشی، حمایت یک فیلمساز از یک عکاس هتاک و محکوم بود. همچنین بازیگر دیگری، در اظهارنظری غیرکارشناسانه گفت: «آرزو می‌کنم هیچ فعال مدنی در زندان نباشد! آرزو می‌کنم با دنیا به تعامل برسیم تا مردم ما در امنیت باشند، امنیت اقتصادی!» درحالی که هیچ‌کس در ایران به‌خاطر فعالیت مدنی بازداشت نشده و احتمالاً منظور ایشان، اخلال‌گران در نظم و امنیت کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هچنین در این مراسم، از یک مجری پرحاشیه که چندی‌قبل به دلیل تخلفات متعدد در برنامه‌سازی از رسانه ملی کنار گذاشته شد، دعوت شد تا روی صحنه رفته و جایزه یکی از برگزیده‌ها را بدهد.

فاطمه معتمد آریا نیز به‌رغم هدایای متعددی که از جوایز حاکمیتی گرفته، ازجمله بزرگداشت در دو جشنواره فیلم و تئاتر فجر، اما باز هم در جشن خانه سینما گفت: ای‌کاش مردم در صلح و آرامش باشند تا زمانی نرسد که کسی به‌خاطر تحریم‌ها نتواند کاری را که می‌خواهد بکند! در این مراسم سیاسی همچنین به خواننده حامی بهائیت ادای احترام شد. منبع: روزنامه کیهان خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کیهان جشن خانه سینما فردوسی پور فاطمه معتمد آریا عادل فردوسی پور فعال مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی پربحث آقای مجری صداوسیما؛ بایدن دانشجو را نزن!

مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها