Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی هنری سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره استانی «سرود پایگاهی» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

«عباس اسلامی» امروز (یکشنبه ۱۰ شهریور) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: جشنواره استانی «سرود پایگاهی» به همت سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی هنری سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: سبک زندگی ایرانی اسلامی، بسیج، پایداری و بیداری، زندگی و سیره ائمه اطهار (ع)، بازخوانی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری جشنواره استانی «سرود پایگاهی» در استان است.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ آبان سال جاری تعیین شده است و علاقه مندان باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرکرد، مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، معاونت فرهنگی هنری سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام، مجموعه فرهنگی هنری شهید سید مرتضی آوینی تحویل دهند.

 

اسلامی خاطرنشان کرد: جشنواره استانی «سرود پایگاهی» به همت سپاه قمر بنی هاشم (ع) و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم خطبه نماز جمعه هفته دولت نماز جمعه شیراز روز جهانی مسجد خراسان جنوبي عزاداری محرم شبستان یزد هفته بسیج بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد