Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:04:35 GMT

برپایی نمایشگاه شمیم حسینی در ۱۲ امامزاده مازندران

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۹۲۷۲

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح شمیم حسینی برای اولین‌بار اظهار کرد:  برنامه‌هایی چون «لبیک یا حسین(ع) »، «شیرخوارگان حسینی»، «احلی من العسل»، ویژه‌برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی و رهروان زینبی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

وی افزود: امسال طرح شمیم حسینی به‌عنوان طرح جدید سازمان اوقاف به صورت ملی و در سراسر کشور با ۳ سرفصل روضه‌خوانی، اطعام و تعزیه‌داری موقوفاتی که قید مکان ندارند برگزار می‌شود که در ۱۲ امامزاده استان مازندران نیز برگزار می‌شود، این برنامه در قالب نمایشگاه‌های عرضه اقلام مورد نیاز هیئت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: نمایشگاه «طرح شمیم حسینی» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ارائه خدمات مورد نیاز هیئتهای مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها و با هدف اجرای نیات واقفین خیراندیش شامل مواد غذایی جهت پخت نذری، پرچم‌، کتیبه و بیرق، لباس مشکی، محصولات فرهنگی و ... در بقاع شاخص استان مازندران برپا خواهد بود.

وی گفت: هیئتهای مذهبی مستمر که توسط سازمان تبلیغات استان به اداره کل اوقاف و امورخیریه معرفی می‌شوند با شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر دریافت بن خرید ارزاق، از تخفیفات ویژه خرید اقلام مورد نیاز هیئتها در نمایشگاه نیز بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به فعالیت ۸ هزار و ۵۰۰ مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی فعال در استان ، گفت: طرح «شمیم حسینی» به منظور کمک به آنها و نیز مجالس سراسر کشور از محل موقوفات مرتبط، تا چهاردهم شهریورماه اجرا می‌شود.

کد خبر 4708074

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات مذهبی اداره کل اوقاف مازندران ابراهیم حیدری هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به نامگذاری ۶ تا ۱۲ اردیبهشت به نام هفته سنندج گفت: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف "حامد شریعتی" شامل ۶۰ عکس قدیمی شهر سنندج از سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۶۰ (یک قرن) است و در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.

اسعد فرهادی ادامه داد: در این نمایشگاه تصاویری از شخصیت ها، مکان‌ها، آداب و رسوم مردم سنندج و رخداد‌ها و وقایع تاریخی رقم خورده در سنندج در یک قرن به همت آقای حامد شریعتی گرد آوری و در معرض نمایش علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار می گیرد.

وی با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

 آیین افتتاحیه و بازگشایی نمایشگاه شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷ با حضور مسئولین، هنرمندان و علاقه‌مندان در محل گالری سوره برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله