Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه گفت:براساس روایات کسانی‌که دست به ترور می‌زنند ایمان از وجود آنها زدوده و خانواده شهدا بدانند عزیزان آنها به دست منافقان و افراد بی‌ایمان به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه  روز یکشنبه در آئین یادواره شهدای ترور در استان بوشهر افزود: تروریست‌ها تلاش می‌کنند با ایجاد ترس و وحشت در دل دیگران نقشه ترور و کشتار خود را در سطح دنیا عملی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با وجود اینکه توطئه‌ها و جنایت منافقان برای دنیا ثابت شده است اما هنوز این گروه‌ها مورد حمایت مدعیان دفاع از حقوق بشر هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

خسرو پناه گفت: این گروه‌های تروریستی حتی کسانی‌ را که زنده می‌گرفتند با زجرکشی آنان را به شهادت می‌رساندند تا ترس در جامعه ایجاد کنند اما یک بار هم این اتفاق‌ها از طرف مجامع بین المللی محکوم نشد اما

 درحادثه ۱۱ سبتامبر فریادشان به یکباره بلند شد این درحالی است که آنان پیش از این صدها فیلم ضد اسلامی در هالیوود ساخته و پرچم داعش را در فیلم‌ها معرفی کردند.

وی بیان کرد: آنها به بهانه مبارزه با تروریسم داعش را ایجاد کردند و مسلمانان را به جان هم انداختند تا گرایش حداکثری غیرمسلمانان به اسلام در اروپا کاسته شود.

خسروپناه اضافه کرد: استکبار جهانی به طور پیوسته و پشت سر هم از منافقان تروریست، کومله‌های تروریست‌ و داعش وحشی حمایت و سلاح‌های مدرن برای آنها تامین کردند و در گام بعدی قوانینی برعلیه تروریست وضع کردند در حالی که هیچگاه این قانون‌ها را در خصوص گروه‌هایی که دست پرورده آنهاست عملیاتی نکردند.

وی اظهار کرد: در این شرایط همین تروریست‌ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خود در مبارزه با تروریسم پیشگام است و حامی گروه‌های مستضعفان است را بعنوان تروریست معرفی می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: وظیفه ما در این شرایط تنها برگزاری آئین‌های یادبود و تجلیل از خانواده شهدا نیست بلکه باید این شهدا را با شیوه‌ها و زبان‌های مختلف به دنیا معرفی کنیم تا دنیا واقعیت و بزرگی این شهدا و زبونی و روحیه ددمنشانه جهان استکبار را بهتر بشناسند.

وی ادامه داد: با کمال تاسف در خصوص معرفی شهدا به خصوص شهدای ترور در سطح کشور و دنیا کوتاهی شده است و در این ارتباط دانشگاه‌ها در قالب پایان‌نامه و رساله‌های دکترا اقدام به معرفی این شهدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت:شهدای ترور استان بوشهر مجموعه زیبایی از مرد و زن ، کوچک و بزرگ و پیر و جوان هستند که در داخل و خارج از کشور به شهادت رسیدند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اضافه کرد: این مجموعه شهدا نشان می‌دهند که جغرافیای حضور شهدای ترور استان بوشهر جهانی است و پیشینه‌ای تاریخی دارند.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این شهدا این است که به‌دلیل ویژگیها و خصوصیاتی که دارند از سوی گروه‌های تروریستی نشانه گرفته می‌شوند.

وی گفت:به همین اندازه که دشمن بر روی شهدای ترور نشانه گذاری  میکند خداوند نیز به آنها پاداش میدهد و عنایت میکند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بحث شهدای ترور مغفول مانده و باید با انجام کارهای فاخر به فضایل آنها پرداخته شود.

سرهنگ سهراب انبارکی افزود: ترور فیزیکی آخرین وسیله تروریست‌هاست چون آنان در ابتدا اقدام به ترور شخصیتی می‌کنند وبعد به دنبال ترور فیزیکی می‌روند.

وی اضافه کرد: شهیدان ترور از جمله افرادی هستند که دشمن در ترور شخصیت آنها موفق نبوده و به همین دلیل اقدام به ترور فیزیکی آنان می‌کند.

انبارکی اظهار کرد: ریشه ترور در راستای تفکر شیطانی است و شهدای ترور از جمله افرادی هستند که در مقابل این تفکر  ایستادند و مقاومت کردند.

وی تاکید کرد: ما باید بدانیم اولین شهید تروریسم جهان اسلام حضرت علی (ع) است و همان ترور در دهه شصت از سوی منافقان و بعد از آن به وسیله داعش انجام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تروریست‌ها به دنبال انحراف مبانی دینی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در استان بوشهر ۱۴ شهید ترور وجود دارد که با توزیع جبهه مقابل نظام جمهوری اسلامی استکبار جهانی، منافقان و داشت به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام یوسف جمالی هدف از برگزاری این یادواره را معرفی شهدای ترور به جامعه و بیان توطیه های آنان برعلیه نظام جمهوری عنوان کرد.

وی بیان کرد: اگر نپردازیم به مقام شهدای ترور و آنها را معرفی نکنیم به طور یقین در طول تاریخ جای جلاد و شهید عوض می شود.

در این آئین از خانواده ۱۴ شهید ترور در استان بوشهر تجلیل شد.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استکبار حقوق بشر زیبایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این مراسم که خانواده های معظم شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس، طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با ادای احترام به مقام شهیدان، بر ادامه راه و مکتب شهدا تأکید کردند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در این مراسم، با بیان اینکه تفکر مقاومت در برابر ظلم و استکبار برآمده از مکتب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است گفت: امروز تفکر مقاومت پس از گسترش در کشورهای منطقه، در حال ظهور و بروز در جای جای جهان است و ماجرای ایستادگی مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، تبدیل تفکر مقاومت به جریانی جهانی را تسریع کرد.

سردار عظیم ابراهیم پور عملیات وعده صادق را سرآغاز معادلات جدید جهانی و تغییر معادلات از غرب و آمریکا به سایر مناطق  جهان عنوان کرد و گفت: تظاهرات در دانشگاه های آمریکا و کشور های اروپایی نشان می دهد یک قیام نخبگانی در حمایت از مکتب مقاومت شکل گرفته است.

وی افزود:در عملیات وعده صادق قدرت آفندی و پدافندی ایران در برابر دشمنان به نمایش در آمد و این عملیات، تثبیت گر قدرت کشورمان در منطقه غرب آسیاست.

حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه رضویه هم در این آیین با تاکید بر اینکه شهدا، بالاترین نعمت خود را که جان بود، در راه خدا تقدیم کردند گفت: آنان الگو و فرهنگ سازان این آب و خاک هستند.

برپایی نمایشگاه آثار شهدا از برنامه های جنبی مراسم یادواره شهدای رواحانیت و مدرسه علمیه رضویه قم بود.

دیگر خبرها

  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم