Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:46:32 GMT

انتقاد نماینده مریوان از شیوه انتصابات در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۰۳۷۷

انتقاد نماینده مریوان از شیوه انتصابات در کردستان

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور و انتقاد از عملکرد تیم دولت در استان کردستان، گفت: تا کی استان کردستان باید قربانی رفیق‌بازی و باندبازی انتصابات صرفا سیاسی شود؟

به گزارش ایسنا، منصور مرادی طی تذکر شفاهی امروز خود در جلسه علنی مجلس خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به اتمام فصل کاری و لزوم انجام پروژه‌های عمرانی در استان، اعتبار سال 98 چه زمانی تخصیص می‌یابد؟

وی همچنین در تذکر دیگری به رئیس جمهور اظهار کرد: چرا عملکرد مسئولین کشوری و استانی در قبال گرانی با افت شاخص‌های مهم در استان را نظارت و ارزیابی نمی‌کنید؟ متاسفانه تیم دولت مسئولانه عمل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت کردستان در 11 مولفه پیمایشی از میانگین کشور بدتر است.

نماینده مردم مریوان در مجلس خاطرنشان کرد: تا کی استان کردستان باید قربانی رفیق بازی و  باندبازی انتصابات صرفا سیاسی باشد؟ این عملکردها آفت وضعیت اقتصادی کردستان شده، از شما می‌خواهیم پاسخگو باشید.

مرادی همچنین در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به بی‌توجهی به حق و حقوق روحانیون استان کردستان انتقاد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كردستان سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد

حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در حساب رسمی خود در «ایکس» نوشت: هفته جاری کابل پُرمشغله، پُربار و سراسر مسئله بود. گفتگوهای بسیار با مقامات عالی حکومت سرپرست افغانستان، ریاست دفتر یوناما، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، جمعی از دیپلمات‌های مقیم و صاحب‌نظران و سیاستمدارانی داشتم که به یک موضوع توجه نشان می‌دادند: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای.

وی افزود: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای خود زمینه تولد نخستین کنفرانس همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان را رقم زد تا آشکار سازد افغانستان مستقل، ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای را در بستر ایجاد یک سلسله توافقات جمعی با همسایگان دارد.

کاظمی قمی تصریح کرد: توافقاتی که براساس احترام به حاکمیت کشورها، تضمین و اجرای معاهدات دوجانبه و بین‌المللی، رعایت حسن همجواری و ترسیم منافع مشترک اثربخش خواهد بود.

نماینده ویژه ایران ادامه داد: بنابراین باید توجه داشت:

الف. قطار پیشرفت روندی که آغاز شده، متوقف نمی‌ماند.

ب. اراده عالی در مسیر نیل به مطلوب و گشایش دروازه‌های افغانستان به جهان برای ایفای یک نقش مسئولانه و مثبت خدشه‌ناپذیر است.

ج. سیاست‌گذاری‌ها در موضوعاتی چنین مهم را نباید متاثر از بیانات و اعلامات خبری تفسیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان