Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:08:03 GMT

نخستین بخشدار بومی بخش «زرآباد» شهرستان کنارک معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۰۵۶۶

نخستین بخشدار بومی بخش «زرآباد» شهرستان کنارک معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر طی مراسمی در فرمانداری کنارک و با حضور مسئولین ادارات، معتمدین و ریش سفیدان، «هاشم شاهوزهی» به عنوان اولین بخشدار بومی بخش «زرآباد» این شهرستان معرفی شد.

گفتنی است، هاشم شاهوزهی بخشدار جدید زرآباد متولد ۱۳۶۴ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی جغرافیا و برنامه ریزی شهری است و پیش از این به عنوان سرپرست بخشداری زرآباد و کارمند شهرداری‌های نگور و زرآباد مشغول خدمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، بخش زرآباد شهرستان کنارک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان از معدود نقاط ایران است که چند قابلیت مهم و تأثیرگذار به ویژه در حوزه گردشگری، اقتصادی، کشاورزی و صیادی را همزمان با هم داراست.

کد خبر 4708178

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شهرستان کنارک انتصاب مقامات هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد