Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی البرزی تیم نینجوتسو کاران حاضر در برنامه تلویزیونی عصر جدید از آموزش این رشته ورزشی به صورت رایگان به کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست زیرپوشش بهزیستی در کرج خبر داد. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فریبا فرجی‌پور ظهر امروز در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان البرز، اظهار داشت: در حال حاضر 14 سال است که در  رشته ورزش نینجوتسو فعالیت دارم و در سال 89 دان یک گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همراه با «دختران نینجا»سری جدید «عصر جدید» زمستان کلید می‌خورد"عصر جدید" امیدی برای استعدادها

وی افزود: مربی‌گری را از همان سال شروع کردم.

مربی تیم نینجوتسو کاران حاضر در برنامه عصر جدید با اشاره به اینکه برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی را همراه با تیم خود متقبل شده است،بیان کرد: در حال در باشگاهی در منطقه خرمدشت دارم و یک سانس در کمالشهر که در مجموع 250 شاگرد دارم که به این رشته علاقه مند هستند.

فرجی پور با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای رشته ورزشی نینجوتسو در کرج دارم که امیدوارم محقق شود،عنوان کرد: برای کودکان  بد سرپرست و بی سرپرست یک سانس رایگان اختصاص میدهم تا آنها در این ورزش آموزش ببینند،مسئولان اداره بهزیستی در حال هماهنگی برای اجرای این کار هستند.

مصاحبه تکمیلی فریبا فرجی‌پور به زودی در خبرگزاری تسنیم البرز منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه