Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:30:06 GMT

شناسنامه تبلیغی برای روستاهای یزد تدوین شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۲۷۲۵

شناسنامه تبلیغی برای روستاهای یزد تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا نجیمی در دیدار با ائمه جمعه و جماعات هرات و مروست در شهرستان خاتم همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در آستانه ماه محرم، حوزه خانواده را از اولویت‌های مدنظر سازمان تبلیغات اسلامی دانست و اظهار داشت: در این حوزه نیازمند یک حرکت جهادی ظریف و برنامه ریزی شده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح پویش ملی «هم سرنوشتیم» توسط سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در این طرح به دنبال ترویج فرهنگ ازدواج آسان توسط شبکه تبلیغی و اقشار تأثیرگذار در جامعه هستیم.

نجیمی بیان کرد: مشکل خانواده در جامعه تنها در صورتی حل می‌شود که آحاد مختلف جامعه به صحنه بیایند و نسبت به امر ازدواج و بنیان خانواده احساس وظیفه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین بر لزوم تدوین شناسنامه تبلیغی برای هر یک از روستاهای استان تاکید کرد و گفت: این شناسنامه باید در واقع معرف تمام ویژگی‌ها و خصوصیات آن روستا باشد.

وی با بیان اینکه حضور روحانیون در روستاها نباید تنها به نماز خلاصه شود، افزود: به دنبال آن هستیم تا کارآمدی و پایگاه اجتماعی روحانیون را در حوزه تبلیغی آنها تقویت کنیم.

نجیمی همچنین بر لزوم شناخت ظرفیت‌های موجود در نهادها و دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و بیان داشت: به طور قطع با هم‌افزایی می‌توانیم گام‌های موثرتری را در زمینه فعالیت‌های فرهنگی برداریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های علمیه گفت: روحانیون باید با شناخت استعدادهای برتر در مناطق خود، آنان را به تحصیل در حوزه‌های علمیه تشویق کنند.

نجیمی همچنین با اشاره به وجود ظرفیت‌های مردمی بسیار بالا در جامعه عنوان کرد: باید این ظرفیت‌ها را شناخت تا بتوان از آنها در راستای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی هدفمند استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: به طور قطع با این جابجایی‌ها معجزه‌ای رخ نخواهد داد بلکه باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی را سرعت ببخشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم تجهیز مبلغین و مبلغات به علوم روز تاکید کرد و افزود: روحانیون باید بتوانند پاسخگوی شبهات مطرح شده در مجالس خود باشند.

کد خبر 4708354

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی رویدادها و جشنواره‌های گردشگری باید با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود.

علیرضا شه بخش در پنجمین جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی که در جزینک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک اولویت و ضرورت است و ما از برگزاری این جشنواره‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید در این امور صرفا به کمیت برگزاری توجه شود و نکته مهمتر کیفیت، نوع و اهداف این جشنواره‌هاست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ضرورت دارد تا پس از طرح ریزی یک‌ برنامه و رویداد گردشگری و اجرا در سطح محلی، در گام نخست نسبت به ثبت آن اقدام شود و در مرحله بعد باید برای اجرای با کیفیت تر، بروزتر و غنی‌تر این رویدادها در سطوح ملی و بین‌المللی گام برداشت و نباید در یک نقطه درجا زد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های فوق العاده زیاد اما گمنامی دارد که با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان آیین‌ها، سنن و آداب و رسوم مردم این استان را به دنیا معرفی کنیم و لازمه تحقق عملی این مطالبه، طرح ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است