Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@14:35:20 GMT

ترکیب جدید هیات رئیسه شورای شهر تبریز/دبیری رئیس شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۲۸۸۰

ترکیب جدید هیات رئیسه شورای شهر تبریز/دبیری رئیس شد

هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر تبریز با رای اعضای شورا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در صد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی تبریز، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) انتخابات هیئت رئیسه شورا برگزار و شهرام دبیری با کسب شش رای موافق و دو رای ممتنع به عنوان رئیس سال سوم شورای پنجم شهر تبریز انتخاب شد.

شهرام دبیری، عبدااله تقی‌پور و سعید نیکوخصلت کاندیدای انتخابات ریاست شورای شهر تبریز بودند که با انصراف نیکو خصلت، انتخابات میان تقی‌پور و دبیری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سونیا اندیش با کسب هفت رای موافق در سمت نائب رئیسی شورای شهر ابقا و سعید نیکوخصلت نیز در انتخابات دبیر اول با کسب هشت رای انتخاب شد.

همچنین کریم صادق زاده با رای به عنوان دبیر دوم و سخنگوی شورای شهر و غلامحسین مسعودی ریحان با کسب ٩ رای به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز تعیین شدند.

کد خبر 388007

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر تبریز انتخابات هیئت رئیسه شورا شهرداري تبريز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

بنابر روایت مهر، در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900264

دیگر خبرها

  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری