Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کنندگان این پودمان جمعی از قضات دادگستری کل استان تهران و سایر استان‌ها هستند که در این پودمان حضور دارند.

سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از:
بررسی مواد کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت، بررسی چند نمونه عملی و نمایش فیلم، طرح چند نمونه پرونده‌های قضائی معلولان، بررسی رویه‌های عملی در سیستم قضائی، تحلیل رویه قضائی، تعامل روانشناختی با PTSD و طرح چند نمونه پرونده، درجات حجر و جنون از منظر روانپزشکی، تعامل روانشناختی با معلولان ذهنی، روحی و حسی، شبیه‌سازی جلسه دادگاه برای رسیدگی به جرم یک فرد فاقد قدرت شنوایی، تعامل روانشناختی با افراد مبتلا به اختلالات طیف اتیسم و تعامل روانشناختی با معلولان جسمی و حرکتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بیش از ۵۴ هزار پرونده در شعب بدوی دیوان عدالت اداری مختومه شد

شایان ذکر است در این پودمان آموزشی با بررسی چند نمونه عملی و نمایش فیلم و طرح چند نمونه پرونده به طرح سوالات، گفتگوی جمعی شرکت‌کنندگان و طرح نقطه‌نظرات تخصصی قضات و ارائه ابتکارات پرداخته می‌شود.

این پودمان زیر نظر اساتیدی، چون دکتر اسلامی، معینی، طهماسبی، علیپور، کاظمی، نصر، براتی، فرهنگ دوست، نفریه و جناب آقای واقفی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: طی سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB