Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:17:49 GMT

مراجعه به پزشکی قانونی قم ۴ درصد افزایش داشت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۳۱۴۹

مراجعه به پزشکی قانونی قم ۴ درصد افزایش داشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی قم، ابوالفضل رضایی زواره روز یکشنبه در گفت وگویی، افزود: در مقایسه آمار پرونده های تشکیل شده در چهار ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایشی معادل چهار درصد مشاهده می شود که بیشترین میزان این مراجعات مربوط به نزاع و درگیری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲ هزار و ۶۸۴ پرونده سرپایی در چهار ماه اول سال جاری در مراکز پزشکی قانونی تشکیل شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۲ هزار و ۱۵۸ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این در حالی است که بیشترین مراجعه به پزشکی قانونی در چهار ماه اول سال جاری با رقم ۴ هزار و ۵۷۴ مورد مربوط به بررسی صدمات حاصل از نزاع و درگیری بوده و مقایسه این آمار با تعداد پرونده های نزاع در مدت مشابه سال گذشته متاسفانه حاکی از رشد هشت درصدی در این مورد است.

وی گفت: همچنین ضمن این بررسی مشخص شد که تعداد مصدومان حوادث ترافیکی و سوانح رانندگی در مدت زمان یاد شده در امسال نسبت به سال گذشته، کاهش ۲ درصدی داشته، به طوری که این رقم در چهار ماه اول سال جاری به ۳ هزار و ۴۴۵ مورد رسیده است.

۷۴۰۶/  ۶۱۳۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر روابط عمومی قم سال پزشکی قانونی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی اعلام کرد: افزایش تعرض به جنگلبانان در سال جاری
  • کف و سقف حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان؛ از ۱۰میلیون و ۹۰هزار تومان تا ...| افزایش۱۰۰ و ۵۰ درصدی این ۲ بند از حقوق | توضیح مهم درباره یک نگرانی
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • بارش‌های اخیر پرشدگی سدهای کشور را چند درصد افزایش داد؟
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی