Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:54:26 GMT

خیمیه معرفت و طرح شمیم حسینی در شیراز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۴۷۸۰

خیمیه معرفت و طرح شمیم حسینی در شیراز افتتاح شد

خیمه معرفت و طرح شمیم حسینی در نخستین روز از ماه محرم الحرام در شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، خیمه معرفت و طرح شمیم حسینی امروز (یکشنبه 10 شهریور) در نخستین روز از ماه محرم الحرام عصر امروز با حضور حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس و حجت الاسلام «محمدصادق مهرابی»، مدیرکل تبیلغات اسلامی در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین(ع) افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی» در حاشیه این مراسم با اشاره به افتتاح خیمه معرفت گفت: غرفه معرفت برای نهمین سال متوالی در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع)، برپا می شود.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره به اینکه غرفه شمیم حسینی به مدت یازده روز ارائه خدمات خواهد داشت، تصریح کرد: امسال در کنار خیمه معرفت کار متفاوتی را از اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس مشاهده می کنیم که آن نمایشگاه طرح شمیم حسینی به منظور ارائه خدمات و کمک به هیئات مذهبی مستقر در اماکن مذهبی شهر شیراز و استان قرار است انجام شود.

پایان پیام/663

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم هفته دولت خطبه نماز جمعه نماز جمعه شیراز بیرجند عزاداری محرم خراسان جنوبي مسجد طرح شمیم حسینی نمایشگاه شمیم حسینی عزاداری محرم اوقاف و امور خیریه فارس ماه محرم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است