Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@23:03:35 GMT

لاریجانی: قیمت دلار از مقدار کنونی کمتر است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۵۶۲۶

به گزارش صدای ایران، رئیس مجلس با بیان اینکه از دیدگاه اقتصاددانان قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است، گفت: بودجه کشور باید در قالب ملی و استانی تنظیم شود.

ظهر امروز (یکشنبه ،۱۰ شهریورماه) اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی و استاندار این استان با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لاریجانی در این دیدار با اشاره به ضرورت رفع مشکلات کارخانه‌های هپکو و آذرآب، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد مورد نظر نمایندگان و دولت برای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی را به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه دهد تا در دستور کار این شورا قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختیارات بودجه‌ای استانداری‌ها باید افزایش پیدا کند، افزود: بهتر است بودجه کشور در قالب ملی و استانی تنظیم و شورای برنامه ریزی استان‌ها در مورد جزئیات بودجه تصمیم گیری کند که برای این منظور ایجاد سازوکار افزایش اختیارات استانداری‌ها توسط کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ضروری است.
رئیس قوه مقننه با اشاره به عزم مجلس برای جلوگیری از انحراف بودجه‌ای افزود: هرگاه در جابه جایی بودجه تخلفی صورت گرفته باشد، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گزارشی از آن براساس ماده ۲۳۴ ارائه خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نرخ ارز، بیان کرد: از دیدگاه اقتصاددانان قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است، در واقع نرخ ارز در ماه‌های گذشته غیرمتعارف بود و به دلیل عملیات روانی افزایش پیدا کرد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لاریجانی قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی