Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@12:35:12 GMT

برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در یزد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۷۴۷۸

برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در یزد اعلام شد

به گزارش ایکنا از یزد، رضا هدایتی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکشنبه شب، 10 شهریورماه در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس یزد ضمن تشکر از همکاری ادارات استان در راستای برگزاری برنامه‌های هرچه مناسب‌تر برای ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همدلی دفاع مقدس را مقدس کرد و اکنون ما نیز اگر بودجه و سرمایه‌ای در مسیر گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در نظر می‌گیریم و برنامه‌هایی را که برگزار می‎‌کنیم باید کاربردی باشد نه کلیشه‌ای، تا مردم بتوانند از برنامه‌های برگزار شده بهره‌ ببرند لذا لازم است همه دست به دست هم دهیم تا برنامه‌های پربار‌تر و با خروجی قابل مشاهده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایتی افزود: از چند ماه قبل از ادارات مختلف درخواست کردیم که برنامه‌ها و پیشنهادات خود برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان کنند و جزییات برنامه‌ها را در اختیار ما قرار دهند که در حدود 800مورد برنامه توسط دستگاه‌ها به دست ما رسید و ما برنامه‌هایی که توسط دستگاه‌های مختلف اعلام شد را در دو بخش عمومی و اختصاصی دسته‌بندی کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد بیان‌ کرد: دیدار با خانواده ایثارگران، رزمندگان، شهدا و آزادگان دستگاه‌ها توسط هر اداره از جمله برنامه‌هایی است که از سوی ادارات مختلف بیان شده‌، برگزاری نمایشگاه عکس مربوط به دوران دفاع مقدس در ادارات مختلف استان، برگزاری مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با برنامه‌هایی از جمله روایتگری توسط راویان دفاع مقدس و رزمندگان سرافراز اسلام از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی متناسب هفته دفاع مقدس و ماه محرم، برپایی ایستگاه صلواتی، پخش کلیپ و برگزاری مراسم‌های کوهنوردی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سردار هدایتی گفت: باغ موزه دفاع مقدس یزد زمینه آشنایی مردم با این دوران را فراهم می‌کند و بازدید کارمندان از باغ موزه دفاع مقدس یکی از برنامه‌هایی است که در راستای آشنایی کارمندان ادارات استان یزد با این مکان در این ایام در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این یک سری برنامه‌های اختصاصی برای برگزاری در این ایام در نظر گرفته شده که با مشارکت ادارات مختلف و با محوریت سپاه الغدیر استان یزد برگزار می‌شود.

احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه هر سال به مناسبت‌های مختلف مسئولان با حضور در منزل خانواده شهدا و ایثارگران از آنها تجلیل می‌کنند اظهار کرد: همزمانی ماه محرم با هفته دفاع مقدس فرصت تبلیغاتی خوبی را فراهم آورده که باید از این فرصت استفاده کنیم.

ابراهیمی افزود: شهدای ما از امام حسین(ع) تاسی گرفته‌اند و یک نمونه‌ی بارز آن شهید ذوالفقاری از میبد است که روز عاشورا متولد شده و در روز عاشورا شهید می‌‌شود.

وی ادامه داد: بعد از استان یزد، شهرستان اردکان بیشترین تعداد شهید را دارد که لازم است برنامه‌ بزرگداشت مجزایی در شهرستان اردکان برگزار شود.

مدیر کل بنیاد شهید استان یزد بیان کرد: بیش از هزار و 900 نفر والدین شهید داریم که در قید حیات هستند و این آمار نشان می‌دهد که 40 درصد از والدین شهدای استان یزد در قید حیات هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد حفظ آثار یزد دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران رضا هدایتی احمد ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام