Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حسن رمضانی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان، در گفت وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته تعاون (۹ تا ۱۵ شهریور) گفت: این طرح‌ها در بخش‌های گردشگری، تولیدی، خدماتی، مسکن و حمل و نقل با سرمایه گذاری ۲۰۳ میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او، این ۱۱ طرح در قالب ۸۰ طرح تعاون استان اصفهان بصورت متمرکز در روز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه در این استان بهره برداری می‌شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان، بازدید از واحد‌های اقتصادی تعاون در حوزه گل و گلاب، فرش دستباف و ساختمان را با حضور فرماندار کاشان در روز سه شنبه ۱۲ شهریورماه را یکی دیگر از برنامه‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان به مناسبت هفته تعاون یادآورشد و گفت: واگذاری ۷۰ واحد مسکونی در بخش تعاون، برگزاری همایشی در این اداره با موضوع بررسی مشکلات تعاونگران با حضور تیغ ساز، معاون مدیر کل استان و یک گردهمایی تعاونگران در شرکت تعاونی کامیون داران همراه با مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان از دیگر برنامه‌های این اداره است.

 
تقدیر از تعاونی برتر کاشان در همایش استان اصفهان

رمضانی، با اشاره به برگزاری چهاردهمین همایش تعاونی‌های برتر استان، گفت: تقدیراز تعدادی تعاونی‌های برتر استان چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد که در این همایش از دو شرکت تعاونی بانوان یاس کبود با ۱۲۰۰ عضو و شرکت تعاونی صنف باطری سازان با ۵۰ عضو به عنوان تعاونی برتر تقدیرخواهد شد.  
 تأسیس ۷ تعاونی جدید درشهرستان کاشان طی یکسال اخیر


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان، در ادامه از تأسیس هفت تعاونی جدید در این شهرستان طی یکسال اخیر (از شهریور ۹۷ تا شهریور ۹۸) خبرداد و اظهارداشت: با تأسیس این هفت تعاونی در حوزه‌های خدمات ساختمان، تولید و توزیع با عضویت ۱۱۶ نفر و اشتغال زایی ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم راه اندازی شده است.

رمضانی، از آموزش بالغ بر ۳ هزار نفر ساعت طی یکسال گذشته در بخش تعاون خبرداد و گفت: عمده این آموزش‌ها در حوزه‌های اداری و مالی بوده است.

او، تصریح کرد: بالغ بر ۱۱۵ بازدید نظارتی و ۷۲ بازدید مالی از واحد‌های اقتصادی بخش تعاون نیز طی یکسال گذشته انجام شده است.

به گفته او، تعداد ۲۹۰ تعاونی فعال با اشتغالزایی ۳۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و عضویت و پوشش ۲۱۰ هزار نفر از شهروندان کاشانی در این شهرستان فعالیت دارد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خورشیدی پیش از ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: روز نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده و باید این روز مهم را گرامیداشت.

وی افزود: در آیات و روایات متعددی به اهمیت مشورت پرداخته شده است و لازم است در تمامی مسائل این مشورت صورت بگیرید و در واقع این مهم یکی از محاسن حکومت اسلامی است.

حجت‌الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بخش روستایی باید شناسایی و تقویت شوند، گفت: دهیاران باید با شناسایی ظرفیت‌های روستاها در راه توسعه بخش روستایی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: همه ما اذعان داریم نظام اسلامی خدمات شایسته‌ای در سطح شهر و روستا انجام داده است اما هنوز مشکلاتی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و لازم است شوراها و دهیاران در راستای رفع آن تلاش کنند.

امام جمعه بیجار بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت‌های روستا و بخش‌ها را شناسایی کنیم تا روستاها خودکفا شوند.

کد خبر 6090738

دیگر خبرها

  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی