Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:33:54 GMT

32 پروژه آموزشی در استان اردبیل آماده‌ بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۷۹۲۰

32 پروژه آموزشی در استان اردبیل آماده‌ بهره‌برداری شد

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل روز دوشنبه این پروژه‌ها را  شامل 20 مدرسه با تجهیزات کامل آموزشی و پرورشی، 12 سالن ورزشی و نمازخانه با اعتبار  420 میلیارد ریال  ذکر کرد.

وی بیان کرد: در قالب پروژه ملی حذف مدارس خشتی و گلی، با احداث مدارس جدید سه باب مدرسه خشتی موجود در استان تخریب شده و مهرماه امسال هیچ مدرسه خشتی و گلی در استان وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ناصری اعتبار هزینه شده در قالب تعمیر، بهسازی و زیباسازی مدارس استان را 20 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: امسال پروژه حذف بخاری‌های نفتی از مدارس در قالب استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی در 735 کلاس درس روستایی اجرا می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به ارسال تجهیزات آموزشی، ورزشی، بهداشتی و پرورشی به مدارس در قالب کاروان‌های تجهیزات به مناطق 19 گانه استان  در روز 25 شهریور گفت: ارزش ریالی این تجهیزات بیش از  24 میلیارد ریال‌بوده که بر اساس نیازهای مناطق توزیع خواهد شد.

ناصری  با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با حضور  250 هزار دانش‌آموز و 19 هزار فرهنگی در قریب به 10  هزار  کلاس درس شروع خواهد شد، بیان کرد: پوشش تحصیلی دوره ابتدایی در استان  99.53 درصد و متوسطه دوره اول  94 درصد می‌باشد.

6016

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آموزش و پرورش استان استان اردبیل دانش آموز مدرسه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز