Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله «رسول فلاحتی» و «ارسلان زارع» همزمبا با سالروز عملیات کربلای ۲ با خانواده سردار شهید محمود قلی پور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان، «ارسلان زارع» استاندار گیلان با خانواده سردار شهید محمود قلی پور دیدار و گفتگو کردند.

در این مراسم که آیت‌الله «رسول فلاحتی» احیای نام شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را احیای ارزش‌ها دانست و بیان کرد: شهدا برای رضای خدا حرکت کردند و این ویژگی باید در آحاد جامعه تسری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در گیلان ببا بیان اینکه شهدا مطیع رهبر زمان خود بودند و همه در وصیتنامه‌های‌شان آوردند که امام را تنها نگذارید گفت: ویژگی برجسته شهدای ما تلاش بر حفظ دین و ارزش‌هاست و خدای متعال وعده داده هر کسی دین خدا را یاری کند خدا او را یاری می‌کند.


وی فداکاری برای خدمت به مردم را از ویژگی شهدا ذکر کرد و یادآور شد: شهیدان جان خود را فدا کردند تا مسیر خدمت به مردم باقی بماند.


امام جمعه رشت شهدا را بهترین الگو برای نسل امروز و آینده دانست و افزود: نام و یاد شهدا فراموش شدنی نیست و با انقلاب اسلامی تنیده شده است.


وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ سال از شهادت قلی پور می‌گذرد، خاطرنشان کرد: مردم همچنان نام و یاد شهید قلی پور را گرامی می‌دارند.

در ادامه «ارسلان زارع» با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب و نظام متاثر از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدای بزرگی چون سردار شهید قلی پور است، اظهارداشت: شهدا با ایمان به خدا، خلوص نیت، جوانمردی و مقاومت در برابر دشمن متجاوز ایستادند و حاصل این پایمردی عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه مدیران نباید در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا کم‌کاری داشته باشند، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی نسبت به معرفی بیشتر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار شهدا خصوصا شهدای شاخص استان اقدام کنند.

 

زارع با اشاره به اینکه یادمان نمی‌رود ملت ایران در دفاع مقدس با جوانمردی ایثارگرانی مانند سردار شهید قلی پور توانست فتح بزرگ را کسب کند، تصریح کرد: استمرار موفقیت ملت ایران با پیمودن راه شهیدان محقق می‌شود.

در پایان این دیدار نماز ظهر و عصر در منزل سردار شهید قلی پور به جماعت اقامه شد.

 

گفتنی است، سردار شهید حاج  محمود قلی پور در سال 1365 در عملیات کربلای دو منطقه حاج عمران براثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عزاداری محرم هفته دولت خطبه نماز جمعه نماز جمعه شیراز بیرجند خراسان جنوبي کانون های مساجد شهید قلی پور احیای ارزش های اسلامی ولایتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی

فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی