Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@20:46:24 GMT

مدیریت زمان توقف ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با سیستم AVL

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۸۱۷۷

مدیریت زمان توقف ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با سیستم AVL

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با بهره‌برداری از سیستم یکپارچه مدیریت ناوگان (AVL) و پرداخت الکترونیک(AFC) مدیریت زمانبندی خطوط و زمان توقف ناوگان انجام شده است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت عملکرد بخش خصوصی و کاهش زمان انتظار مسافران از دیگر مزایای بهره برداری از سیستم یکپارچه مدیریت ناوگان (AVL) و پرداخت الکترونیک(AFC) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهره برداری از فاز ایجاد تعرفه الکترونیکی رانندگان و ناوگان اتوبوسرانی، تصریح کرد: برخی از مزایای اجرای این پروژه دریافت و ثبت اطلاعات به روز ناوگان، یکپارچه سازی اطلاعات رانندگان و ناوگان، حذف تعرفه کاغذی و کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در زمان ثبت و ارزیابی عملکرد رانندگان به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تغییر وضعیت ۲۰ دستگاه اتوبوس گازسوز بنز دیزل مجهز به کولر انجام شده است، ادامه داد: ساخت و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب پساب شرکت جهت استفاده در باس‌واش، ثبت مکانیزه شکایات به صورت سیستمی از طریق BIS، نظارت بر عملکرد رانندگان در خطوط و آموزش‌های لازم از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در سه ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: کاهش چشمگیر آمار تصادفات در اتوبوسرانی اصفهان حاصل آموزش‌های ارائه شده و اشتیاق رانندگان به رعایت قوانین بوده است.

افتخاری با بیان اینکه اظهارنامه تعالی سازمانی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تدوین شده است، گفت: خرید و نصب ۴۰۰ دستگاه فیلتر ترابولد جهت کاهش مصرف روغن، ساخت و نصب یک دستگاه سیستم حمل دوچرخه توسط اتوبوس به عنوان نمونه و نصب و اجرای زمانبندی و نقشه خطوط در اتوبوسرانی اصفهان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: تعداد مسافران خطوط تندرو در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ سه درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان، خاطرنشان کرد: قرارداد بازسازی ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جهت فعالیت در خطوط توسط شرکت‌های خصوصی منعقد شده است.

کد خبر 387967

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان اتوبوسرانی اصفهان شهرداری اصفهان کلانشهر اتوبوس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در بخش خصوصی مسئولیت پرداخت حقوق و جذب نیرو و بستن قرارداد با خود شرکت‌ها است و ما بر آن‌ها نظارت عالیه می‌کنیم.

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون قرارداد‌های کارکنان اظهار داشت: ما از سال ۸۵ جذب مستقیمی از سمت شرکت واحد و یا شهرداری تهران نداشتیم. تمام استخدام‌های رانندگان مربوط به پیش از سال ۸۵ و در حوزه کارگری است.

وی افزود: با تدابیر و برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفت، از طریق شرکت‌های مختلف مانند حامیان و هادیان در قالب حجمی استخدام شده‌اند. یعنی این افراد قرارداد مستقیم با شهرداری ندارند و حقوقشان را بر اساس قانون کار دریافت می‌کنند و بر اساس آن کار می‌کنند. تمامی افراد نیز با علم بر این موضوع شروع به کار کرده اند.

وی تصریح کرد: اگر تفاوتی بین نیرو‌های شرکت واحد و الان است، مربوط به ماقبل سال ۸۵ است.

علیزاده در رابطه با قرارداد‌ها اذعان داشت: شرکت‌های حامیان و هادیان شرکت خصوصی محسوب نمی‌شوند، بلکه این‌ها شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران هستند. در صورتی که برای افرادی که تحت نظر این شرکت‌ها مشغول به کار هستند مشکلی به وجود بیاید و یا نیاز به پیگیری موردی باشد، خودمان به آن رسیدگی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در رابطه با شرکت‌های خصوصی گفت: ما با ۱۶ شرکت خصوصی همکاری میکنیم و قرارداد داریم. در صورتی که برای افرادی که تحت نظر این شرکت‌ها مشغول به کار هستند مشکلی به وجود بیاید و یا نیاز به پیگیری موردی باشد، مسئولیت رفع آن با مدیرعامل‌های بخش خصوصی است.

وی افزود: در بخش خصوصی مسئولیت پرداخت حقوق و جذب نیرو و بستن قرارداد نیز با خود شرکت‌ها است؛ و ما بر آن‌ها نظارت عالیه می‌کنیم که بر اساس سیاست‌های ما به مردم خدمات رسانی کنند، چه تعداد اتوبوس بیاورند و در چه قالبی خدمت کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی