Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مسئول ستادبرگزاری نماز جمعه نیشابور از برپایی میز خدمت در راستای خدمت رسانی به مردم به عنوان الگوی خدمت رسانی موفق هر هفته در نمازجمعه  این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مسئول ستادبرگزاری نماز جمعه نیشابوردر حاشیه برپایی میز خدمت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اظهارکرد: ستاد نماز جمعه نیشابور در  یک اقدام مثبت وسازنده به  عنوان الگوی خدمت رسانی موفق با حمایت حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه  در مسجد جامع نیشابور هرهفته  شبستان خدمت را  ایجاد کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین اکرامی گفت: روز جمعه هر هفته قبل از شروع خطبه های نماز جمعه با برپایی میز خدمت در شبستان خدمت  مسجد جامع  خدمات یکی از ادارات دولتی جهت ارائه خدمت وپاسخگویی  به اقشار مختلف مردم خارج از هر گونه محدودیت برپا ومردم حضور یافته وبه صورت حضوری مشکلاتشان را مطرح وحل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار میز خدمت ادارات طرح پزشک ومامای آدینه که به صورت رایگان توسط خبره ترین پزشکان  وماما های شهرستان مردم ویزیت می شوند.

اکرامی یادآورشد: مشاوره حقوقی ،مذهبی ، روانشناسی ، تغذیه ازدواج ،بیماری های خاص و خدمات اورژانسی(فشارخون)  جهت افزایش آگاهی های حقوقی مردم توسط وکلای پایه یک دادگستری وکارشناسان مذهبی، روانشناسی ،تغذیه  ،خانواده و پرستاران مجرب انجام می پذیرد و طرح کتاب سلام که جهت ترویج کتاب و کتابخوانی در روز جمعه برپا می گردد .

وی عنوان کرد:مهد آدینه نیز یکی از ابتکارات ستاد نماز جمعه نیشابور جهت آسایش خانواده های نمازگزاران دارای فرزند می باشد که هر هفته بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام وظیفه می نماید .

مسئول ستادبرگزاری نماز جمعه نیشابورتصریح کرد: نشر این نوع الگوه ها و انجام این ابتکارات می تواند در تمام مجامع عمومی باعث افزایش سلامت فرهنگ جامعه وایجادامید و وحدت وارایه خدمت به  تمام اقشار جامعه گردد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برپایی میزخدمت نشر الگوی خدمت رسانی در میعادگاه نمازجمعه نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، نماز باشکوهی در محوطه کاخ سفید توسط دانشجویان و حامیان فلسطین اقامه شد.

کد خبر 847605 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم اسرائیل نماز کاخ سفید ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد