Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@17:58:45 GMT

جزئیات جدید از پرونده فساد دختر وزیر روحانی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۹۲۱۳

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، اسدالله مسعودی مقام رئیس شعبه ۳ دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی و قاضی پرونده مفاسد اقتصادی درباره زمان آغاز رسیدگی پرونده شبنم نعمت زاده اظهار کرد: حداقل تا ۱۵ روز آینده پرونده خانم شبنم نامه نعمت‌زاده مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

او با اشاره به حکم پرونده پتروشیمی بیان کرد: حدود ۴ ماه پیش پرونده پتروشیمی برای رسیدگی به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسعودی مقام درباره حجم پولی پرونده پتروشیمی گفت: حجم این پرونده نزدیک به ۷ میلیارد دلار بود و البته بخش‌های از این پرونده ناقص ماند که با ادامه تحقیقات اطلاعات پرونده کامل شده است.

قاضی پرونده مفاسد اقتصادی تصریح کرد: بخش مفتوح پرونده از سوی دادسرا مورد استعلام قرار گرفت و بازپرس باید درباره این بخش اظهار نظر کند؛ با تکمیل اطلاعات درباره پرونده پتروشیمی اظهار نظر می‌کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نعمت زاده دختر نعمت زاده شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت