Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@06:21:23 GMT

نسل جوان با دفاع مقدس آشنا شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۹۳۲۸

نسل جوان با دفاع مقدس آشنا شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، ستاد استانی مناسبت های دفاع مقدس به مناسبت سی و نهمین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد شامگاه یکشنبه با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی و امنیت استانداری، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرمانده سپاه الغدیر، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، فرمانداران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان دیگر دستگاه ها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«محمد علی طالبی» استاندار یزد در این جلسه اظهار داشت: همه خصوصا کارکنان دولت در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس یک مسئولیت فراموش نشدنی را بر عهده دارند.
استاندار یزد با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه‌ای است که بسیاری از توانمندی‌های مختلف ایران در آن عرضه شده است، گفت: توانمندی‌های مبتنی بر عناصر فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی را در دفاع مقدس داشتیم.
طالبی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی همه اقشار مختلف مردم حضور داشتند گفت: در این خصوص نباید تکریم از خانواده‌های شهدای اقلیت مذهبی را فراموش کنیم بلکه باید بیش از پیش به آنها توجه شود چون این کار سبب تاثیرات مثبت بسیاری در سطح جهان می‌شود.
استاندار یزد با بیان اینکه باید سراغ برنامه‌هایی برویم که نسل جوان را با دفاع مقدس و ارزش‌های آن آشنا کند گفت: ما هنوز نسلی هستیم که دفاع مقدس را به گونه‌ای درک کردیم ولی از الان به بعد نسلی است که به صورت مستقیم هیچ آشنایی با این ایام ندارد.
وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و محرم گفت: این دو مناسبت از سنخ هم هستند و همین موضوع هم سبب شده ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به وجود آید که باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد و ضرورت دارد در این راستا تلاش کنیم.
طالبی تاکید کرد: خیلی از دستاوردهای افتخارآمیزی که امروز از آن یاد می‌کنیم از جمله توان موشکی و دفاعی، بحث هسته‌ای و یا مسائل فنی و عمرانی که نظام موفقیت‌های بزرگی را در آن کسب کرده، ریشه در خودباوری‌هایی دارد که در دوران هشت سال دفاع مقدس رخ داد.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد