Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:50:20 GMT

تبریز خواستگاه تاریخ مشروطیت

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۰۳۳۵

تبریز خواستگاه تاریخ مشروطیت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از کارخانه چاپ هاتف با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز صنعت چاپ گفت: چاپ یک بعدی نیست بلکه یک بعد آن صنعت و بعد دیگر آن هنر می‌باشد.

او افزود: صنعت چاپ مکمل صنعت‌های دیگر بوده و تبریز مهد چاپ است چرا که صنعت چاپ از اینجا شروع شده و باید در این صنعت آنقدر پیشرفت کنیم تا کشور‌های دیگر هم از ما الگو بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور محمدی در ادامه با اشاره به ضرورت رونق تولید داخلی بویژه در صنعت چاپ و بسته بندی گفت: اگر محصول خوب و با کیفیتی را در داخل تولید کرده و چاپ و بسته بندی آن خوب نباشد مشتری پسند نبوده و فروش آن کاهش می‌یابد.

او ادامه داد: صنعت چاپ بعنوان مکمل تولیدات با کیفیت در داخل به خوبی توانسته خودرا با تکنولوژی‌های روز دنیا رشد داده و پیشرفت کند.

در ادامه استاندار با اشاره به گلایه تولیدکنندگان و صنعتگران از فشار مالیات در عرصه تولید از مدیر کل امور مالیاتی قول بخشودگی جرایم مالیاتی را تا آخر مهر گرفت.

 

انتهای پیام/ش

تبریز مهد صنعت چاپ است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۲۵۰۰ تن عسل در استان فارس

رضا فزونی با بیان اینکه هفت هزار زنبورستان در سطح استان فارس فعال است، تصریح کرد: صنعت زنبورداری استان فارس در رتبه سوم تولید عسل کشور قرار دارد. 

این مقام مسئول با اذعان به اینکه بیش از ۷۶۰۰ نفر در حوزه زنبورداری مشغول به کار هستند، اظهار کرد: فعالیت زنبورداری از جمله مشاغل مورد استقبال بهره برداران بخش کشاورزی است که در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه صنعت زنبورداری محصولات جانبی دیگری نیز دارد که به بازار عرضه می‌شود، افزود: سالانه بیش از یک کیلوگرم ژل شاهانه، ۳۰۰ تن موم، ۱۸ تن موم و ۶۵ تن گرده گل در این استان تولید و برداشت می‌شود. 

فزونی اظهار کرد: شهرستان‌های فیروزآباد، کازرون، و ممسنی از مهم‌ترین مناطق زنبورداری استان فارس است. 

مدیر امور طیور و زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، افزود: در سال زراعی گذشته و به دنبال آن طغیان آفات با مشکلاتی در صنعت زنبورداری مواجه بوده‌ایم که امید است در صورت بهبود شرایط اقلیمی و از طرف دیگر با مدیریت بهتر زنبورداران و همچنین بالا بردن فرهنگ زنبورداری و آشنایی کشاورزان و باغداران با فواید زنبور عسل و نقش آن در گرده افشانی، با بهبود تولید در این بخش طی سال‌های آتی روبرو باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • تولید ۱۲۵۰۰ تن عسل در استان فارس
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور