Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، در این بازدید علی ابراهیمی رئیس هیأت مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از نظم و عملکرد انبارهای سرد و خشک استان تهران ابراز خرسندی نمود و ضمن قدردانی از تلاش و زحمات همکاران ستادی و انبار این شرکت، عملکرد مطلوب سیستم لجستیک شرکت را در خور شأن نام افق کوروش دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشد و توسعه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، بر بهینه سازی هزینه‌ها و افزایش بهره وری در زنجیره سرد و خشک تاکید کرد و افزود: کماکان فرصت‌های بهبود بسیاری در حوزه لجستیک افق کوروش وجود دارد و با تدوین شاخص‌های دقیق‌تر می‌توان بهره وری را در انبارهای شرکت افزایش داد.

رئیس هیأت مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش همچنین یکی از عوامل مهم در افزایش بهره وری را در تعامل بین واحدهای مختلف شرکت عنوان نمود و با قدردانی از هماهنگی و همکاری مطلوب واحدهای برنامه ریزی، بازرگانی، انبار و فروش با یکدیگر گفت: افق کوروشی ها همواره بهترین بودند و کماکان توان آن را دارند که بهترین باشند.

در ادامه، امیرخسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نیز با تقدیر از تعامل موجود بین واحدهای مختلف شرکت در جهت پیشبرد امور، گفت: در ابتدای مسیر، حوزه‌ی لجستیک و انبار و تأمین کالا از ۲۵۰ تأمین کننده جز موضوعات پیچیده بود که به مرور زمان فرآیند آن بهبود پیدا کرد.

فخریان همچنین ضمن اعلام این خبر که هم اکنون شعب افق کوروش از ۱۶۰۰ شعبه عبور کرده است، بر افزایش و تکمیل ظرفیت انبارهای موجود شرکت تاکید کرد.

همچنین آرزو منصوری مدیر برنامه ریزی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با اعلام آمارهایی به ارائه گزارش عملکرد انبارها و سیستم لجستیک پرداخت و در ادامه برنامه‌ریزی‌ها و پیش بینی‌های صورت گرفته جهت بهینه سازی انبارها و زنجیره تأمین فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را تشریح کرد.

وی ضمن اشاره به وجودِ ۱۷ انبار خشک به مساحت ۱۱۶ هزار متر مربع و ۱۱ انبار به مساحت ۱۴ هزار مترمربع در زنجیره سرد، اعلام کرد: از آنجایی که زیر ساخت‌های شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش برای رشد و توسعه مهیا است، بر همین اساس با توجه به ترکیب کالایی، برنامه‌ها و روش‌هایی جهت بهینه سازی امور برنامه ریزی شده است.

مدیر برنامه ریزی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در پایان به تشریح عملکرد واحد تحلیل داده پرداخت و گفت: این واحد پیش بینی فروش را تخمین می‌زنند و بر اساس آن پیش بینی خرید صورت می‌پذیرد لذا درصد تحقق پیش بینی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 4708726

منبع: مهر

کلیدواژه: افق کوروش علی ابراهیمی گروه خودروسازی سایپا خرید و فروش کسب و کار قیمت دلار ماه محرم صنعت خودروسازی بانک پاسارگاد فروشگاه زنجیره ای فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین فضای مجازی روابط عمومی لیزر تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق پورسالم بیان کرد: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک نام‌گذاری شده است. در این هفته برای افزایش آگاهی مردم و ترویج فرهنگ حفاظت از زمین، برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها توزیع کیسه‌های پارچه‌ای بین مردم و فروشگاه‌ها است.

وی از آغاز توزیع هزار کیسه پارچه‌ای بین نانوایی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در استان خبر داد و افزود: کیسه‌های پلاستیکی با منشاء نفت از پلیمر‌هایی تشکیل شده‌اند که به‌سختی تجزیه می‌شوند و ماندگاری آنها در طبیعت ۴۰۰ سال است، اما کیسه‌های پارچه‌ای دارای بافت‌های گیاهی هستند که بعد از ۴ تا ۵ ماه در طبیعت تجزیه می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر تولید کمتر زباله، کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، کاهش هزینه و مقاومت بیشتر را از مزایای کیسه‌های پارچه‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت با هدف مصرف کمتر کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌ها و حفاظت از محیط‌زیست، گفت: به فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابلاغ شده تا از دادن کیسه پلاستیکی رایگان به مشتریان خودداری کنند.

پورسالم یادآور شد: این کار در بسیاری از کشور‌ها اجرا می‌شود و در کاهش مصرف پلاستیک نقش موثری داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است