Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور از بیرانوند شکایت می کند.

طرفداری- معاونت حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرد حرکت غیراخلاقی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتور را پیگیری خواهد کرد.

به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، به دنبال انتشار فیلمی از حرکت غیراخلاقی علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به هواداران تراکتور در بازی روز جمعه (98/6/8) تراکتور و پرسپولیس معاونت حقوقی باشگاه تبریزی خبر از پیگیری این قضیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت حقوقی باشگاه تراکتور از طریق کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این حرکت غیرورزشی را پیگیری خواهد کرد و قطعاً باشگاه به هیچ عنوان اجازه پایمال شدن حق و حقوق هواداران پرشور تراکتور را نخواهد داد. هواداران پرشور و بافرهنگ تراکتور در سطح دنیا زبانزد هستند و در بازی روز جمعه نیز بار دیگر فرهنگ بالای خود را به فوتبال آسیا نشان دادند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا

بیرانوند درحالی مقابل سپاهان به میدان رفت که قرار نبود در این بازی درون دروازه قرار بگیرد.

طرفداری | پرسپولیس درحالی مقابل سپاهان به تساوی رسید که حضور بیرانوند درون دروازه پرسپولیس سورپرایز بزرگ این بازی بود. بیرانوند که به دلیل مصدومیت هفته‌ها دور از ترکیب پرسپولیس بود، قبل از بازی با سپاهان به تمرینات برگشت و در این بازی مهم در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار گرفت. مچ دست بیرانوند به طور کامل خوب نشده بود و خیلی‌ها معتقد بودند بازی کردن او یک ریسک بزرگ است.

به نقل از خبرورزشی، خود علیرضا برای بازی کردن مردد بود چون در صورت تشدید مصدومیت، کار او بسیار سخت می‌شد و شاید دست او نیاز به عمل جراحی پیدا می‌کرد. حتی تا صبح بازی با سپاهان هم مشخص نبود بیرانوند درون دروازه قرار می‌گیرد یا خیر. حتی کسانی در ورزشگاه آزادی بودند، دیدند که بیرانوند همراه با اتوبوس تیم وارد ورزشگاه نشد و احتمالا به تنهایی و چند ساعت زودتر به ورزشگاه رفت. شنیده‌های ما حاکی از آن بود که دلیل اصلی بازی کردن بیرانوند به اصرار اوسمار برمی‌گشت و سرمربی برزیلی دوست داشت در این بازی فوق العاده مهم ستاره تیمش را در اختیار داشته باشد. با توجه به خوردن ۴ گل در اراک و عدم توفیق در گرفتن ضربات پنالتی، امیررضا رفیعی گلر جوان قرمزها که در غیاب بیرانوند عملکرد خوبی در لیگ داشت، باعث شده بود تا این گلر جوان تحت فشار قرار بگیرد.

اوسمار معتقد بود حضور رفیعی در بازی حساس و سنگین مقابل سپاهان ممکن است هم به ضرر این دروازه بان باشد و هم پرسپولیس از این موضوع متضرر شود. از همین رو اصرار داشت تا هرطور شده کادر پزشکی پرسپولیس بیرانوند را به بازی با سپاهان برسانند. حتی تا شب قبل از مسابقه تردیدهایی در مورد بازی کردن بیرانوند وجود داشت ولی در نهایت صبح روز بازی، بیرانوند برای بازی کردن اکی داد و اوسمار هم تصمیم گرفت از گلر باتجربه خود استفاده کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان