Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران برای بازی با هنگ کنگ از روز گذشته (یکشنبه) آغاز و نخستین تمرین این تیم هم از ساعت ۱۸ با ۱۳ بازیکن لیگ برتری آغاز شد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال قرار است لژیونر‌های ملی پوش از امروز به جمع سایر شاگردان مارک ویلموتس اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس تا ظهر امروز علیرضا جهانبخش (برایتون انگلیس) مرتضی پورعلی گنجی (العربی قطر) کریم انصاری فرد (السیلیه قطر) امید ابراهیمی (یوپن بلژیک) و مهدی طارمی (ریو آوه پرتغال) خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند تا تعداد نفرات حاضر در اردو افزایش یابد.

قرار است تا ساعاتی دیگر رامین رضائیان هم به هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال ایران بیاید.

بیشتر بخوانید: تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با غیبت ۶ بازیکن شروع می‌شود

سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه که در جریان پیروزی یک بر صفر شب گذشته تیمش برابر اسپارتاک مسکو ۷۶ دقیقه در زمین حضور داشت، در تمرین امروز تیم ملی که از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، شرکت نمی‌کند. میلاد محمدی هم با توجه به حضور ۹۰ دقیقه‌ای اش در بازی شب گذشته تیم خنت بلژیک مقابل سرکل بروژ به احتمال فراوان دیگر غایب تمرین امروز تیم ملی است.

مجید حسینی و اللهیار صیادمنش هم پس از بازی شب گذشته تیم‌های ترابزون اسپور و فنرباغچه به تهران بازگشتند، اما حضورشان در تمرین امروز تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برخلاف صیادمنش که برای این بازی در فهرست تیم فنرباغچه قرار نداشت، حسینی ۹۰ دقیقه برای ترابزون بازی کرد.

بیشتر بخوانید: شا‌گردان ویلموتس در هنگ کنگ ۴ جلسه تمرین می‌کنند/ امنیت تیم ملی ایران تضمین شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!

به گزارش ورزش سه سینا اسدبیگی که در این فصل خیلی کم برای پرسپولیس بازی کرده در شروع وقت های اضافه بازی با آلومینیوم اراک تیمش را پیش انداخت.

اسدبیگی که در نیمه دوم این مسابقه وارد میدان شده بود در دقایق پایانی نود دقیقه دو موقعیت گلزنی داشت که ضرباتش را  راهی به دروازه حریف نیافت. 

با این حال در شروع نیمه اول وقت های اضافه و در شرایطی که شرایط روانی تیم پرسپولیس به خاطر کامبکی که خورده بود جالب به نظر نمی رسید و ترکیب این تیم تقریبا خالی از ستاره تعیین کننده بود با یک شوت از راه دور دروازه گوهری را باز کرد.

ویدئو: 331102

اسدبیگی در حالی این گل زیبا و روحیه بخش را به ثمر رساند که چند روز قبل در تمرین یک سوپرگل زده بود و با شوتی تماشایی  گل زیبایی به ثمر رسانده بود که ویدیوی این گل در فضای مجازی سرخ ها وایرال شد.

اسدبیگی با شوتی که در اراک تبدیل به گل کرد نشان داد هافبک شوتزنی است  و گل های قبلی او از جمله گل زیبای فصل قبلش مقابل گل گهر اتفاقی نبوده است.

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون