Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید رضا آتشی مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان نیشابوری در رشته‌های هنری بخصوص طراحی ونقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه طراحی ونقاشی «گل‌های عشق» آثار هنری گروهی هنرمندان نیشابوری درصدد است به مناسبت هفته احیای امربه معروف ونهی از منکرکار‌های هنری خویش را به مخاطب ارئه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: نمایشگاه طراحی و نقاشی «گل‌های عشق» آثارهنری گروهی هنرمندان نیشابوری که در آن ۱۶۰ اثر طراحی و نقاشی از ۴۰ هنرمند ۸ تا ۵۰ سال در ابعاد ۳۰*۲۰ تا ۴۰*۳۰ سانتیمتر برپا شده است.


او به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک مدادطراحی، مدادکنته، پاستل و زغال است وبا سبک رئالیسم است و موضوع چهره می‌باشد.


آتشی ادامه داد: نمایشگاه طراحی و نقاشی «گل‌های عشق» آثار گروهی هنرمندان نیشابوری در زمینه هنر نقاشی که زیر نظر استاد خویش احمد کاشکی فعالیت می‌کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.


مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمایشگاه طراحی و نقاشی «گل‌های عشق» آثار گروهی هنرمندان نیشابوری از ۹ الی ۱۴ شهریور ۹۸ هر روز از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می‌باشد.

 

انتهای پیام// س. ح

  به مناسبت هفته امر به معورف و نهی از منکر نمایشگاه گل‌های عشق بر پا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان اخبار اجتماعی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در مجتمع گردشگری اختر شهر درود برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ اثر از ۱۴ عکاس با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر به نمایش گذاشته می‌شود و مرتضی امین الرعایایی، مدرس دوره و نمایشگاه گردان این رویداد هنری است.

در نمایشگاه عکس «مردم درود» آثاری از نازنین بیات ترک، سوگند بردبار، زهره پیوندی، مبینا تازیکی، آرزو حاجیان، سید احمدرضا حسینی، منیره سادات حسینی، مهدیار دهنوی، ناهید زرگرانی، پانیذ زرندی، خاطره شیردل، سمیه عباسی، مهلا قلعه نوی و مهسا مهربانی به نمایش گذاشته می‌شود.

مقدمه این نمایشگاه را محسن کابلی، عکاس برجسته کشور نوشته و پوستر نمایشگاه نیز توسط نیکان هاشمیان طراحی شده است.

آئین افتتاحیه نمایشگاه، پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح در مجتمع گردشگری اختر شهر درود خواهد بود و نمایشگاه تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ساعات ۹ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.

کد خبر 6099768

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی میتواند نقاشی جعلی را تشخیص دهد
  • هوش مصنوعی نقاشی‌های جعلی را شناسایی کرد
  • حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت
  • نگاهی به یک نمایشگاه هنری قرآنی/ مسؤولیتی که امید را زنده می‌کند
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی